این دختر جذاب زیباترین خانم بازیگر ایران شد ! / محاله حدس بزنید + عکس

لیلا اوتادی / لیلا اوتادی بازیگر/ بیوگرافی لیلا اوتادی/ عکس لیلا اوتادی/ همسر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی (زادهٔ ۱۴ مرداد ۱۳۶۲) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. اوتادی در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی با بازی در  چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری پاه به  عرصه بازیگری گذاشت . او در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی بازی پررنگی داشت همچنین فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اوتادی

ازدواج لیلا اوتادی

لیلا اوتادی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. او بارها سخت گیری خود نسبت به ازدواج را مطرح کرده است. بسیاری از بازیگران و دست اندر کاران سینما و تلویزیون با همکاران خود ازدواج کرده اند اما لیلا اوتادی در جواب یکی از طرفدارانش در صفحه شخصی خود گفت: با مرد معروف ازدواج نمی کنم. ترجیح می دهم همسر آینده ام یکی مرد ساکت آرام و خونگی باشد.

لیلا اوتادی در آخرین کار خود در سریال منوچهر هادی با تام نیوکمپ به ایفای نقش پرداخت. نکته جالب این است که او در این سریال نقش خودش را بازی کرده است.

کدخبر: 928020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟