هدیه خاص عربستان ۳۰۰ هزار دلاری به نیمار با تم باربی! +فیلم

نیمار / نیمار فوتبالیست / عکس نیمار/ بیوگرافی نیمار/ همسر نیمار

باشگا الهلال عربستان در ادامه ولخرجی های خود برای بازیکنان خارجی این بار با یک ماشین جذاب نیمار را غافلگیر کرده است. مک‌لارن در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷، از سوپراسپرت خود با نام ۷۲۰S رونمایی کرد که طراحی جذاب و توانایی‌ حرکتی بالایی دارد.

مک لارن

این خودرو با بدنه‌ای از جنس خاصی از فیبرکربن و استفاده از پیشرانه‌ی V۸ توربوشارژ با توانایی تولید ۷۱۰ اسب‌بخار، رده‌ی خودروهای سوپراسپرت و ابرخودروها را در زمان خود، تحت تأثیر قرار داد.

نام مک‌لارن ۷۲۰S از میزان توان تولیدی این خودرو (البته در معیار DIN‌ آلمان) گرفته شده است. سوپراسپرت جدید مک‌لارن توانایی تولید ۷۲۰ PS قدرت دارد که معادل ۷۱۰ اسب بخار است. این خودرو همچنین توانایی تولید ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور نیز دارد. مک‌لارن در ۷۲۰S‌ از نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پیشرانه‌ی V۸ خود (که در عموم محصولات تولیدی این شرکت به کار می‌رود) بهره گرفته که حجم آن از ۳.۸ به ۴ لیتر افزایش یافته است.

مک لارن

مک‌لارن ۷۲۰S برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۲.۸ ثانیه زمان احتیاج دارد که تنها ۰.۱ ثانیه سریع‌تر از ۶۵۰S‌ است.

این خودرو در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که نسبت به نسل پیشین خود بهبود ۰.۶ ثانیه‌ای تجربه کرده است. این موضوع در مدت زمان رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز صادق است. مک‌لارن ۷۲۰S ۴ ثانیه زودتر از نسل پیشین خود و در ۲۱.۴ ثانیه به سرعت مذکور می‌رسد. حداکثر سرعت خودرو نیز ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

مک لارن

قیمت مک‌لارن ۷۲۰S در رنج ۳۱۰ هزار دلاری قرار دارد که با توجه به رنگ خاص این خودروی اهدایی و همچنین مالک خاص آن، قیمت بیشتری پیدا خواهد کرد.

منبع:خبرآنلاین

کدخبر: 923191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟