عصبانیت از دعوت  یک بازیگر به برنامه صدا و سیما ! / امیر غفارمنش چرا نباید دعوت می شد ؟!

امیر غفارمنش متولد 6 ادریبهشت 1347 در تهران، بازیگر است. امیر غفارمنش فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می باشد که از فوتبال و شاگردی مرحوم ناصر حجازی به سمت بازیگری کشیده است. امیرغفارمنش اولین بار سال 1353 وقتی 6 ساله بود در فیلم ویدیویی «فردوس» به کارگردانی پدرش «احمد غفارمنش» که از کارگردان های سینمای آزاد بود برای تلویزیون بازی کرد. امیر غفارمنش حرفه ای اما سال 1366 وقتی 19 ساله بود بازیگری را از تئاتر و زیر نظر دکتر محمود عزیزی شروع کرد و چندین سال در تئاتر بازی های درخشای از خود نشان داد. امیر غفارمنش در سال 1371 با سریال «دنیای جوان» وارد قاب تلویزیون شد سپس با سریال «همسایه ها» به کارگردانی حسن فتحی در سال 1372 نقش جدی تری را بدست آورد. امیر غفارمنش سال 1373 با «ساعت خوش» درخشید اما بخاطر سیاست آن دوره تلویزیون برای جلوگیری از شهرت افراد و راه افتاد حرکت اجتماعی با سایر بازیگران ممنوع الکار شد، در نهایت اما سه سال بعد توانست با مجموعه «سیب خنده» 1376 به کارگردانی رضا عطاران به قاب تلویزیون بازگردد.

در میان چهره‌های هنری که در شب یلدا به تلویزیون دعوت شدند، افرادی هم حضور دارند که در هفته‌های اخیر همراه با ناآرامی‌ها، مطالبی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردند که در راستای وحدت ملی نبوده‌است. اما این افراد به راحتی به تلویزیون راه پیدا می‌کنند و در برنامه تلویزیونی شب یلدا به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کنند،امیر غفارمنش جزو این دسته است.

تأثیری که رفتار یک فرد مشهور روی گروه هوادار خود می‌گذارد و بت‌سازی از سلبریتی‌ها به وسیله برنامه‌های تلویزیونی، مسئله‌ای است که محققان علوم اجتماعی را درگیر خود کرده‌است. آیا بازیگری که در فضای مجازی‌اش واکنش‌های تندی را نسبت به حوادث اخیر داشته، می‌تواند مهمان خوبی برای مردم باشد؟

منبع:روزنامه جوان

کدخبر: 855460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟