جذاب ترین زن ۶۸ساله همه دوران‌ها ! + عکس های حیرت آور

زیباترین زن،  زیباترین زن ، زیباترین زن ، زیباترین زن ، زیباترین زن .

هر کسی ممکن است از تماشای عکس‌های مدل‌های شیک‌پوش، جوان و خوش‌چهره خسته شده یا خودش را با آنها مقایسه کرده و اعتماد به نفسش را از دست داده باشد اما صفحه شخصی لین اسلیتر 68 ساله، با بیشتر از 750 هزار دنبال کننده در اینستاگرام که با عنوان نماد تصادفی (iconaccidental) نامگذاری شده از آن دسته صفحاتی است که به معنای واقعی کلمه حال شما را خوب می‌کند، نگاهتان را تغییر می‌دهد.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

لین اسلیتر، زنی کوچک اندام با موهای خاکستری، نگاهی محکم و استوار است که با انتخاب پوششی متفاوت تمام قوانین و نگرش‌ها را زیر پا می‌گذارد. او چین و چروک‌های بدن و موهای خاکستری خود را پنهان نمی‌کند. حتی دنیای مد جوان‌محور هم به لین توجه کرده. او در مجلات مد بین المللی بی‌شماری حضور داشته و با Elite Models لندن قرارداد بسته است.

سرنوشت او را نوشت

اسلیتر، دانشیار بالینی مددکاری اجتماعی و حقوق در دانشگاه فوردهام هیچ‌وقت قصد نداشت به یک نماد مد تبدیل شود و این ماجرا برای او به طور تصادفی اتفاق افتاد و تصمیم گرفت وبلاگی ایجاد کند که سبک شخصی خودش را به نمایش بگذارد. اسلیتر می گوید: «من فقط یک فرد معمولی هستم که در سن 61 سالگی خودم را بازیافتم.»

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

زیبایی که دیگران اول دیدند

در واقع اولین دگرگونی بزرگ اسلیتر در سال 2014 اتفاق افتاد. او شروع به گذراندن دوره‌هایی در مدارس مد شهر نیویورک کرد که در آن افراد درباره سبک عالی او نظر می‌دادند و پیشنهاد می‌کردند که یک وبلاگ یا صفحه اینستاگرام راه اندازی کند.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

پس از تحقیقات فراوان، لین این کار را انجام داد. اما وقتی فعال شد که یک عکاس او را به عنوان یک مدل در خیابان اشتباه گرفت. این اتفاق باعث شد اسلیتر نام صفحه‌اش را به نماد تصادفی تغییر دهد.

زن زیبا- مرد عکاس

با فعال شدن اسلیتر در زمینه مد، او عکس‌های زیبای فراوانی از خودش منتشر کرد که توسط شریک زندگی‌اش، کالوین لوم، گرفته شده بود. این عکس‌ها به سرعت توجه زیادی را به خود جلب کردند. بعد اسلیتر با الیت مدلز لندن قرارداد بست و عکس‌هایش در مجلات بین‌المللی منتشر شد.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

او به سراسر جهان سفر کرد تا سخنرانی کند و عکس بگیرد. حالا صفحه اینستاگرامش طرفدارانی در محدوده سنی 13 تا 90 ساله را جذب کرده است.

طرفداران ضد پیری

بیشتر طرفداران او زنان جوانی هستند که او را نماد «ضد پیری» می‌دانند. لین می‌گوید: «آنچه از این جوانان می‌شنوم این است که تو خیلی باحالی، ما می‌خواهیم شبیه تو باشیم.» آنها نمی‌خواهند با روشی که در گذشته به آنها ارائه شده پیر شوند.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

لین می‌گوید: «رسیدن به 60 یا 70 سالگی ممکن است به معنای بازنشستگی باشد. اما من فکر می‌کنم ‌به‌طور بالقوه 20 سال دیگر برای انجام کارهای شگفت‌انگیز وقت دارم. نباید اجازه داد سن آرزوهای شما را تعریف کند. اگر جوان هستید و در مورد اینکه باید همه کارها را قبل از 30 سالگی انجام دهید استرس دارید، صبر کنید. مطمئن باشید که می‌توانید آرامش داشته باشید چون فرصت‌های بی پایانی برای بازیابی مجدد خود در طول زندگی خواهید داشت. به افراد مسن‌تر هم باید بگویم که مجبور نیستید آنچه را که جامعه درباره پیر بودن می‌گوید بپذیرید و می‌توانید همان چیزی باشید که می‌خواهید.»

منبع: برترین ها

 

کدخبر: 795747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟