این خانم بازیگران زیبا و جوان هنوز ازدواج نکرده اند! + اسامی و عکس ها

بازیگران از افراد مشهور و سلبریتی جامعه هستند که همواره زیر ذره بین طرفدارانشان قرار دارند. سینمای ایران نیز مانند سایر جهان سابقه طولانی و پرفراز و نشیب دارد و زنان نقش مهمی در آن ایفا کرده اند. در این میان اخبار و حواشی بازیگران به خصوص بازیگران زن ایرانی بسیار برای مردم جذاب است و آن را دنبال می‌کنند. برای مثال قد بازیگران زن ایرانی و قد بلندترین بازیگران زن و قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی یکی از حواشی جذاب برای مردم است. یکی دیگر از این اخبار، ازدواج بازیگران است. شاید شما هم دوست دارید بدانید که کدام بازیگر زن ایرانی هنوز مجرد است و کدام ازدواج کرده است. در ادامه سعی شده لیستی کامل از بازیران مجرد در اختیار شما قرار گیرد.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو، متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ اهواز، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی اصالتی ترک داشته و دارای یک خواهر بزرگتر از خودش (یک سال) به نام سعیده می‌باشد. افسانه پاکرو مجرد است. باران کوثری

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ رشته‌ی نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۰، نخستین تجربه بازیگری اوست.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

 لیلا بلوکات متولد ۴ آذرماه سال ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او با بازی در نقش “نفرتیتی” در سریال یوسف پیامبر، توانست خود را در نگاه مخاطبان جاودانه سازد.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۶۸ در کرج علاوه بر سابقه حضور در فیلم‌های مختلف، در دنیای مدلینگ و آگهی‌های تبلیغاتی نیز فعالیت دارد. خبر همسر هدی زین العابدین شایعه است و او تا کنون ازدواج نکرده است.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. از آثار معروف او می‌توان به سریال خانگی مانکن و گلشیفته و فیلم‌های آینه بغل، مغز‌های کوچک زنگ زده و ژن خوک اشاره کرد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری (متولد ۱۳۶۳) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.فعالیت‌هنری‌ اش‌ را سال‌ها پیش‌ بایک‌ سریال‌ آغاز کرد.

نیکی کریمی

نیکی کریمی

نیکی کریمی سابقه بازی در کارهایی همچون عروس، آقازاده، کیمیا و یاغی را در کارنامه خود دارد. او جوایز بسیاری را کسب کرده و در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته است

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۴ در تهران و در یک خانواده هنری به دنیا آمد. ستاره به دلیل رشد یافتن در یک خانواده هنرمند، از کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد و از همان کودکی بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. لقب گرانترین بازیگر، رابطه لیلا اوتادی و محسن افشانی و شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون از حاشیه های این هنرپیشه جوان است.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل است. او لیسانس گرافیک دارد، ازدواج نکرده و مجرد است. از مهم‌ترین کارهای او می‌توان به سریال زمانه، شهرزاد و جیران اشاره کرد.

الناز شاکر دوست

استایل ساده الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست در ۷ تیرماه سال ۱۳۶۳ در یکی از محله‌های تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکزی و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن است.

کدخبر: 1051180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی