قاتل اجاره ای 11 سال در جنگل پنهان بود !

به گزارش رکنا، در سال ۲۰۱۳، یک مرد جوان که با برادرش به نام راجش سینگ لامبا بر سر تصرف یک ملک به اختلاف خورده بود، برای دستیابی به ملک راهی جز کشتن برادر ندید. بنابراین یک گروه ۶ نفره از قاتلان اجاره‌ای را استخدام کرد. وی به هر یک از آنها ۱۰ میلیون روپیه و یک کلت کمری داد.

بدین ترتیب نقشه قتل راجش در مکانی که از قبل مشخص شده بود، عملی شد و باند قاتلان اجاره‌ای بعد از اتمام کار از محل گریختند و متواری شدند. با در جریان قرار گرفتن پلیس از این جنایت، بررسی‌های اولیه آغاز و مشخص شد که راجش بر اثر شلیک یک گلوله به قتل رسیده است. پلیس در تحقیقاتش متوجه اختلاف دو برادر شد و برادر راجش به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت. او که در ابتدا خود را بی اطلاع از این موضوع نشان می‌داد، در بازجویی‌های پلیسی به استخدام قاتل اجاره‌ای برای کشتن برادرش اعتراف کرد.

با اعتراف وی پلیس تحقیقاتش را برای شناسایی و دستگیری ضاربان آغاز کرد و در طی چند سال گذشته پلیس توانست ۵ نفر از عاملان قتل برنامه‌ریزی شده را دستگیر کند. اما اثری ازیکی از آنها به نام راجو بانرسی نبود. او از دست پلیس فرار کرده و مخفی شده بود. راجو وظیفه‌اش پشتیبانی و پیدا کردن راه فرار برای همکارش بود که به سوی قربانی تیراندازی کرده بود.

در ۱۱ سال اخیر پلیس هر چه تلاش کرده بود، نتوانسته بود او را پیدا کند. حتی برای دستگیری وی ۵۰ هزار روپیه جایزه در نظر گرفته بود.

با این وجود پلیس پس از تحقیقات، توانست شماره موبایل یکی از بستگان وی را پیدا کند. با پیدا شدن این شماره موبایل، پلیس متوجه فعالیت مشکوک یک خط تلفن شد که برای چند دقیقه در روز روشن و سپس خاموش می‌شد. پلیس از طریق شماره تلفن به منطقه جنگلی چاتیسگر و مرز جارخند هند رسید.

بدین ترتیب پلیس تحقیقاتش را بین مردم محلی و کارگران آن منطقه آغاز کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد که وی در این منطقه مخفی شده است. کاراگاهان با کمک برخی از مردم محلی، توانستند شنبه گذشته راجو را در حال رانندگی با کامیون در منطقه جنگلی، دستگیر کردند.

کدخبر: 1051328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی