عکس ترسناک ژاپنی که توریست جلب می کند!

به گزارش رکنا، نمونه‌اش تابلوی سردر مغازه آقای‌ «ماسانائو ایتایا» است؛ مغازه‌ای در ژاپن که ایتایا در آن لباس می‌فروشد. تابلوی مغازه او تا سال‌ها، عکس نوزادی زیبا با چشمانی درشت و لبانی متعجب بود که با وجود زیبایی، البته چندان مورد توجه مشتری‌های این لباس‌فروشی قرار نمی‌گرفت؛ اما بر اثر یک حادثه طبیعی، حالا تصویر سر در مغازه او، به شکلی شده که بسیاری را جذب خود کرده و مشتریان، هم عکس یادگاری با تصویر ترسناک سر در مغازه می‌گیرند و هم از مغازه خرید می‌کنند.

ماجرا هم از این قرار بود که تصویر تابلوی مغازه بر اثر گذشت زمان و تابش مستقیم نور خورشید، روزبه‌روز زشت و ترسناک‌تر شد؛ به شکلی که چشم‌های تصویر کودک بخت‌برگشته، به مرور سیاه می‌شد و لکه‌های روی صورتش، بیشتر و بیشتر و دهانش نیز به مروز، عجیب‌تر و ترسناک‌تر.

عکس ترسناک ژاپنی

صاحب مغازه که خودش هم کم‌کم از تصویر سردر مغازه‌اش ترسیده بود، تابستان گذشته تصمیم گرفت تابلوی مغازه را عوض کند؛ اما متوجه شد به‌خاطر چهره ترسناک و زشت آن کودک، روزبه‌روز مشتریانش در حال افزایش‌اند و حتی برخی از آنها از جاهای دور به مغازه او می‌آیند تا هم از نزدیک، موجود ترسناک سردر مغازه را ببینند و هم خریدی از مغازه کنند.

صاحب مغازه‌ای که حالا تصویر ترسناک و زشت سردر مغازه‌اش، در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها افتاده، این روزها از ایجاد تغییر در تصویر سردر مغازه‌اش منصرف شده و به خبرنگاران گفته تصمیم دارد چهره زشت و ترسناک، اما جذاب کودک بالای مغازه‌اش را تا اطلاع ثانوی حفظ کند.

کدخبر: 1051333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟