تغییر چهره کوچولوترین خانم بازیگر ایرانی / عکس های جذاب و بیوگرافی الناز حبیبی!

این روزها در شبکه آی فیلم سریال "تا ثریا" رو میبینیم. در این کار که الناز حبیبی نقش دختر کوچیکه ثریا خانوم رو داره، تنها 23 سال سن داشت و میشه گفت اولین باری بود که طعم شهرت بازیگری رو چشید. البته که خانوم خانوما چهار سال قبلش یعنی در سن 19 سالگی هم ایفای نقش داشت اما اونقدرها بولد نشد و بیشتر در حد دیده شدن بود. وی در سریال "روزگار قریب" نقش آفرینی کرد و در حالی که چهره ای نچرال داشت، رفت جلو دوربین.

الناز حبیبی

اما بعد تر خانوم بازیگر یعنی الناز حبیبی رو با بینی عمل کرده دیدم و در واقع ورود او به دنیای بازیگری با صورتی زیباتر شده بود که به بالا رفتن در شغلش کمک فراوونی کرد. الناز حبیبی 17 سالی میشه که در این راستا فعالیت داره و حالا برای خود هنرمندی اسم  رسم دار و با ابهت شده که نها در فیلم های سینمایی و سریالی های نمایش خانگی حضور دارد و بس. الناز حبیبی بعد از تا ثریا با سریال "دردسرهای عظیم" بود که شهرتی محبوبانه و جذاب به دست آورد. وی که دراین کار با جواد عزتی همبازی بود، اونقدری مورد توجه قرار گرفتند که این سریال برای ساخت فصل دوم هم رفت و پخش شد. هنوز هم وقتی از آی فیلم بازپخش میشه مخاطب فراوون خودش رو داره و مرود توجه قرار میگیره.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی این روزها 36 سال سن دارد. خانوم بازیگر از متولدین 21 مرداد 1367 می باشد که در تهران چشم به جهان گشوده و حالا بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. الناز حبیبی از فارغ التحصیلان فوق دیپلم رشته تدوین نیز هست که لیسانس رشته کارگردانی هم دارد و کارش رو از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال "دردسرهای عظیم" به شهرتی فراوون رسید.

الناز حبیبی تو یه خانواده پر جمعیت بزرگ شده که خب پنج خواهر و یک برادر داره. وی ته تغاری خونواده محسوب میشه و تمام اعضای خانوادش هم از کشور خارج شده و مهاجرت کرده اند و در سوئد زندگی می کنند. جالبه که تنها الناز بانو در ایران باقی مونده که اونهم به دلیل علاقه به بازیگری بوده است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی در اینستاگرام

الناز حبیبی از دست هنرمندان بسیار ریز نقشی است که قامت کوتاهی دارد. این موضوع جوریه که خانوم بازیگر تا صد سال آینده هم میتونه نقش دختر خونه رو بازی کنه چرا که هم چهره یا بیبی فیس داره و هم جثه ای ریز.

الناز حبیبی در صفحه اینستاگرامش هوادارن بسیاری داره و تا به اینجا بیش از 3 میلیون کاربر فالوورش شده اند. خانوم بازیگر در حالی که به مانند خیلی از چهره ها مثل مریم مومن نیست که دائما با فیلترای اینساگرام عکس بذاره، تصاویر جالب و هنرمدانه ای از خود به اشتراک میذاره که کمی متفاوت هستند. در واقع الناز حبیبی جسارت و اعتماد به نفس قابل توجهی در این زمینه داره. در ادامه می ببینم تصویر جدید خانم بازیگر رو.

الناز حبیبی

شروع از ۹ سالگی

این بازیگر دهه شصتی از همون بچگی شیفته بازیگری  بوده تا اینکه در سال ۱۳۷۶ و در کانون پرورش فکری، زمانی که 9 سال سن داشت از طریق شوهر دختر عمه اش که مدیر تولید بود برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات انتخاب شد و به این عرصه راهی گشت..

الناز بانو میگه برای این فیلم دنبال یه دختر سرزبون دار و بامزه می گشتند که خب من رو انتخاب کردند بعدتر هم با پدرم تماس گرفتند و بعد از رضایت ایشون بنده بازیگر شدن.

الناز حبیبی

حمایت پدر الناز بانو

الناز حبیبی میگه پدرم به شدت طرفدار و علاقمند به موسیقی و هنر هستش سینما رو هم به شدت دوست داره و تقریبا میشه گفت همه هنر ها رو جذاب میدونه. او در زمینه بازیگری هم مشوق الناز بود و حتی تا 16 سالگی در کارها دخترشون حاضر میشدند.

ماجرای لقب مادر بزرگ

بین دوستام همه به من میگن مادر بزرگ، چرا که از همون سن جوانی و نوجوانی هرکاری که اشتباه و یا خطا بوده رو انجام نمیدادم و همیشه تو زندگیم خیلی محتاط عمل کردم.

الناز حبیبی

کدخبر: 1026869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟