کامنت عجیب سحر دولتشاهی به یک زن ! / بین مارال بنی آدم و همایون شجریان چه گذشت ؟!

همایون شجریان و سحر دولتشاهی زوج هنرمند و محبوب این روزها با حواشی مختلفی روبرو بودند، شایعه خیانت همایون شجریان به سحر دولتشاهی و سقط جنین سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت تا جایی که پسر خسرو آواز ایران که جزو بی‌حاشیه‌ترین‌هاست، با انتشار یک پست موقت به آن واکنش نشان داد، سحر دولتشاهی بازیگر سریال افعی تهران به پست آقای خواننده بی‌تفاوت نبود و با یک کامنت تند و تیز پاسخ حاشیه‌سازان  را داد.  

سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون که زندگی خصوصیش بارها مورد قضاوت قرار گرفته و او هر بار به دنبال حواشی مختلف سکوت اختیار نموده، بالاخره مهر سکوت را شکست و درباره حواشی اخیر واکنش تندی نشان داد، واکنشی که از نظر کاربران مانند پست جنجالی همایون شجریان از هر دوی این هنرمندان بعید بود!

سحر دولتشاهی بازیگر نقش روانشناس در افعی تهران زیر پست موقت همایون شجریان کامنت متفاوتی را منتشر کرد و نوشت:

چقدر بیکارین و بی‌مغز خدا شفاتون بده یا از روی زمین برداره شما رو…

همایون شجریان در واکنش به خبر جدایی‌اش از «سحر دولتشاهی» با انتشار پستی در صفحه‌اش نوشته بود:

«عزیزان دل… به این مزخرفات توجه نکنید… نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده… نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه… تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست… خسته شد صبر ما…»

کامنت سحر دولتشاهی برای مارال بنی آدم

مارال بنی آدم در تاریخ 11 آبان 1360 در تهران به دنیا آمد. وی یک بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلات آکادمیک خود را در رشته بازیگری اخذ کرده است و ابتدا در حوزه تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد. در سن 34 سالگی، به عنوان یک بازیگر، وارد دنیای سینما شد. همچنین، همسر مارال بنی آدم، آقای علی سرابی نیز یک بازیگر است.

کدخبر: 1001923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟