انواع هدایای نوروزی 1403 + ویژگی های هدایای عید نوروز

به گزارش رکنا، تا چشم بر هم بزنید عمونوروز را می‌بینید که منتظر دیدار شماست و کلی از بهترین هدیه‌ های نوروزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. تیک‌تیک ساعت بی‌تاب لحظه رسیدن عید نوروز به شما می‌گوید برای دیدن جدیدترین هدایای نوروز 1403 عجله کنید.

ویژگی‌های منحصر به فرد گیفت نوروزی 1403 بیننده خود را به وجد می‌آورد؛ یعنی شاد و خندان، هیجانزده و سورپرایز می‌شود و احساس خاص بودن می‌کند؛ چون هدیه‌ای زیبا، باکیفیت و کاربردی را به او پیشکش کرده‌اید. در این گفتار انواع هدایای نوروزی و ویژگی‌های آنها را معرفی کرده و نکات مهمی را در خصوص انتخاب بهترین هدیه نوروزی برایتان خواهیم گفت.

هدیه نوروزی ازجمله هدیه تبلیغاتی است که به مناسبت عید نوروز طراحی و آماده‌سازی شده‌اند؛ زیرا طیف وسیعی از مخاطبان مشتاق دریافت گیفت نوروزی به رسم هر ساله هستند. کسانی که هدیه عید نوروز را دریافت می‌کنند عبارتند از:

    مشتریان و خریداران وفادار

    مدیران

    کارمندان و اعضای محترم سازمان

    صاحبان کسب و کارها

    سازمان‌های دولتی مانند بانک‌ها

    سهام‌داران و شرکا

    تأمین‌کنندگان

بنابراین با توجه به این طیف گسترده از مخاطبان انواع هدایای نوروزی نیز مطابق با سلایق، علاقه‌مندی‌ها، سن، جنسیت، تحصیلات و سبک زندگی در بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی گردآوری شده‌اند تا خریداران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هدیه خود را به راحتی انتخاب و تهیه نمایند.

هدایای سازمانی، گروهی از انواع هدایای تبلیغاتی هستند که معمولاً سازمان‌ها، اداره‌ها، شرکت‌های خصوصی و کسب و کارها برای تمامی کارکنان خود به پاس زحمات یک سال آنها و همچنین قدردانی از پرسنل خود این محصولات را خریداری می‌کنند. از طرفی دیگر نیز فرصتی عالی برای افزایش آگاهی از برند است و امتیازات فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد؛ چون هدایای نوروزی امروزی تفاوت زیادی با گذشته دارند و با قدرتی که دارند، درست به هدف می‌زنند.

یکی از جذاب‌ترین هدایای عید نوروز مخصوص مدیران ارشد و سایر مدیران، هدایای نوروزی مدیریتی هستند و معمولاً از انواع صنایع دستی، محصولات فانتزی با کیفیت و دیجیتالی، ورزشی و سلامتی در طراحی آنها به کار گرفته شده‌اند.

اگر می‌خواهید به مخاطبان خاص خود که نقش مهمی در به سود رساندن کسب‌وکار شما ایفا می‌کنند هدیه‌ای منحصر به فرد بدهید، از هدایای لوکس غافل نشوید. هدایایی ممتاز با بسته بندی‌های شیک که او می‌تواند بخشی از دکوراسیون محل کار یا منزل خود را زینت آرایی کند؛ بنابراین زمان آن فرا رسیده است که به مناسبت عید نوروز نام و نشان تجاری خود را بر روی هدایا درج کنید و با آنها یادآور شوید که ارزشمند و دوست داشتنی هستند و به این ترتیب وفاداری آنها نیز نسبت به کسب‌وکارتان بیشتر خواهد شد.

کلاویه (بسته آرامش با موسیقی و نوشیدنی)

با کلاویه‌ها، سمفونی بهار را بنوازید! این سمفونی حس تازگی و شادی بهار را زنده می‌کند. «کلاویه» 9 بسته مقوایی به شکل کلاویه‌های پیانو دارد که شامل 7 نوع دمنوش، یک عدد فرنچ‌پرس و یک پایه‌ نگهدارنده‌ گوشی تلفن همراه است. دمنوش‌ها طعم‌های مختلفی دارند و می‌توانید بسته به ذائقه خود، آن‌ها را با هم ترکیب کنید.

    یک عدد فرنچ پرس

    یک عدد آمپلی‌فایر چوبی (پایه نگهدارنده گوشی همراه)

    ۷ نوع دمنوش آرامش‌بخش

    بسته‌بندی مقوایی

هفت سین (ظرف پذیرایی چوبی به شکل حرف سین)

هفت‌سین را به نشانه سلامتی، نوزایی، فراوانی، شکیبایی و زیبایی، به کمک بسته «سین» بچینید و سال جدید را جشن بگیرید. این بسته اختصاصی برای نوروز طراحی شده و شامل کاسه‌های مسی است که داخل آن‌ها را می‌توانید با چیزهای دیگر مثل خوراکی پر کنید.

محتویات بسته:

          یک عدد ظرف چوبی با طرح حرف سین

          سه عدد آجیل‌خوری مینیاتوری مسی

          بسته‌بندی مقوایی

سالنما 1403 (سررسید سه بعدی با پایه چوبی)

بعد از نو شدن سال، تقویم جدید را روی میز کار قرار دهید و برای روزهای هفته برنامه‌ریزی کنید. «سالنما» تقویم مخصوص سال ۱۴۰۳ و شامل یک پایه نگهدارنده چوبی و برگ تقویم مخصوص ماه‌های شمسی است. این برگ‌ها به صورت سه‌بعدی طراحی شده‌اند و هر ماه طرح مخصوص به خود را دارد.

محتویات بسته:

        ۱۲برگ تقویم کارتی سه بعدی

          پایه نگهدارنده چوبی

          بسته‌بندی مقوایی

ویژگی های جدیدترین هدایای نوروزی

جدیدترین هدایای نوروزی برای تبریک سال نو، قدردانی و ارج نهادن به مخاطبان مهیا می‌شوند و علاوه بر اینکه تم بهاری دارند و عشق و محبت شما را نشان می‌دهند، اشتیاقی وصف‌ناپذیر برای مصرف کننده خود به وجود می‌آورند؛ زیرا بسیار شکیل، مرغوب، کارآمد و زیبا هستند. در ادامه ویژگی‌های گیفت عید نوروز 1403 را مطالعه کنید:

 ۱- فانتزی، شکیل و جذاب

هدیه نوروزی هم‌خوان با لطافت بهاری، ظاهری شیک و دوست داشتنی دارند؛ چون قرار است که مصرف کننده خود را شگفت‌زده کنند. این محصولات پرطرف‌دار و مد روزند.

 ۲- قیمت مناسب

قیمت گیفت نوروزی بسیار مناسب و به صرفه است؛ زیرا راه تبلیغات قدرتمند و کارساز را برای کسب و کارهای کوچک و نوپا در رویدادها و مناسبت‌های مختلف باز می‌کنند و به عنوان یک استراتژی کم هزینه بازاریابی بهترین نتایج را به همراه دارند.

 3- کاربردی و قابلیت استفاده

کارایی و مفیدبودن هدیه نوروزی است که آن را بسیار خاص می‌کند و مصرف کننده می‌داند هدیه‌ای رایگان را دریافت کرده است، بسیار کاربردی و پرفایده است. یعنی هدیه نوروزی ارزش کاربردی دارد و به این صورت ارتباط میان کسب و کارها و مشتریان قوی‌تر می‌شود؛ چون توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

 4- مرغوب و با کیفیت

محصولات با کیفیت به این دلیل که جنس خوبی دارند با دوام و ماندگار هستند و مصرف کننده برای مدت زمان طولانی‌تری آن را نزد خود نگه می‌دارد پس ارزش هدیه‌ای را که به او می‌دهید چند برابر می‌شود و مشتری به خوبی درک می‌کند که شما وقت و بودجه‌ای فراخور حال او صرف کرده‌اید.

 5- خاطره‌انگیز و ماندگار

هدف اصلی این است که بتوانید برند و پیام خود را برای مدت زیادی در ذهن مشتری و مخاطب تثبیت کنید؛ بنابراین هدایای عید نوروز در ایران فرصتی برای در معرض دید قراردادن برند شماست و احتمالاً هدیه‌ای که به مخاطب خود می‌دهید را فراموش نمی‌کند.

 نکات مهم خرید بهترین هدایای نوروزی

با نزدیک‌شدن به سال جدید، مشغله کاری نیز بیشتر می‌شود و شرکت‌ها برای به نتیجه رساندن امورات و فعالیت‌های خود درگیر هستند از این رو بهتر است که از همین حالا تهیه بهترین هدایای نوروزی را برای مشتریان و کارمندان خود در نظر بگیرید. برای خرید گیفت نوروزی مناسب به نکات زیر توجه کنید:

1- تنظیم بودجه

قبل از هرگونه اقدامی مبلغ بودجه را تعیین کنید. بودجه مشخص روند خرید گیفت نوروزی را به بهترین شکل ممکن ساده می‌کند.

2- فهرست اسامی

لیستی از مشتریان، کارمندان و مخاطبان خود تهیه کنید تا آمار دقیقی از تعداد آنها به دست آورید.

3- درک نیاز مخاطب

شناسایی خواسته‌ها و نیازهای کلی مشتریان یا مخاطبان در انتخاب هدیه نوروزی بسیار مؤثر است و نتایج خوبی در بر دارد.

4- انتخاب اقلام با کیفیت

هرگز از یاد نبرید که هدایای تبلیغاتی قدرتمند هستند و اهداف بازاریابی‌تان را تیک می‌زنند پس برای مدیریت صحیح این مسیر از هدایای مرغوب استفاده کنید و اصالت، ارزش برند و کسب کار خود را بالا ببرید.

5- انتخاب هدایای ترند و مد روز

محصولاتی که پرفروش هستند و طرف‌داران بیشتری دارند، با توجه به آخرین ترجیحات مردم و مخاطب آماده‌سازی شده‌اند و دقیقاً خواسته‌های آنان را برآورده می‌کنند؛ لذا پیشنهاد می‌شود از این اهرم قدرتمند بیشترین بهره را ببرید.

6- خرید از سایت های معتبر

در حال حاضر سایت هایی هستند که جدیدترین هدایای نوروزی را با قیمت مناسب و مرغوب عرضه می کنند و پیشنهادات و خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می کنند.

کدخبر: 965024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟