بازداشت عاملان درگیری خونین در میان جلگه نیشابور

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری اهالی روستای حسین‌آباد جنگل دهستان غزالی میان‌جلگه نیشابور در 7 اردیبهشت‌ ماه تیم‌های پلیس بلافاصله به محل اعزام و تعدادی از مخلان نظم و امنیت در همان لحظات ابتدایی بازداشت شدند.

رئیس پلیس نیشابور ادامه داد: در ادامه تعدادی از متهمان شهرستان نیشابور متواری بودند که با اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروی انتظامی، اخباری مبنی بر مخفی شدن سه تن از عاملان شرارت در شهرستان سبزوار به دست ما رسید.

وی با بیان اینکه این سه شرور به دلیل اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، شرکت در نزاع دسته جمعی و تیراندازی با اسلحه شکاری تحت تعقیب قرار داشتند، گفت: مأموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی با گرفتن نیابت قضایی و در عملیات‌هایی جداگانه و با همکاری پلیس سبزوار این سه شرور را در شهرستان سبزوار دستگیر کردند.

متولی نظم و امنیت شهرستان نیشابور گفت: در این عملیات‌ یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از مخفیگاه یکی از متهمان کشف شد و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

حسینعلی‌زاده با تأکید بر اینکه امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: حدود ۴۵ نفر از عوامل دخیل در این نزاع گروهی توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

کدخبر: 890024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟