بازداشت سارق حرفه ای پس از آزادی از زندان / او توبه نمی کند!

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در محله سید خندان تهران، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار را شناسایی کردند افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت متهم به تازگی از زندان آزاد شده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: تیم مجربی از ماموران سریعا وارد عمل شده و در کنترل تردد متهم، زمانی که متهم از مخفیگاه خود خارج شده بود، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم 40 ساله که ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود با مشاهده دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف و با معرفی مخل اختفای خودرو، ماموران کلانتری با مراجعه به یکی از پارکینگ های خصوصی خودروی به سرقت رفته  کشف و مال باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم سابقه دار به جرم سرقت در زندان بوده و مدتی پیش از زندان آزاد شده که مرتکب این جرم شده است خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 881876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟