بازداشت دزد تکرو کارگاه های شهرری

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت از یک کارگاه در مهر ماه امسال در محدوده "شهرری" سریعا عوامل عملیات کلانتری 131 این فرماندهی در محل حاضر و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری مشخص شد، سارق اقدام به شناسایی کارگاه نموده و با شیوه و شگرد خاص قفل درب آن را باز نموده و اقدام به سرقت قطعات می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: تیم عملیات کلانتری شهرری با اقدامات فنی و پلیسی در 27 مهر ماه 1403 هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و روز گذشته  با حضور در مخفیگاه وی در یک  عملیات ضربتی پلیسی متهم را دستگیر می نمایند که در بازرسی از مخفیگاه وی اموال مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال کشف گردید.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری شهرری در تحقیقات ابتدایی به بیش از هفت فقره سرقت از کارگاه ها در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان نموده که تا کنون 2 شاکی به کلانتری مراجعه نموده اند، سارق نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردید.

آیا این خبر مفید بود؟