برخورد مرگبار خودرو در اتوبان چمران / مرگ زن جوان پس از برخورد با گاردریل

به گزارزش خبرنگار رکنا،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از وقوع حادثه‌ای مرگبار در بامداد امروز ۲۴ مهرماه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران، پس از خیابان ملاصدرا خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در این خصوص اظهار داشت: ساعت ۰۴:۰۵ دقیقه بامداد، گزارش برخورد شدید یک دستگاه خودرو به مرکز آتش‌نشانی اعلام شد. به سرعت 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در کمتر از ۳ دقیقه به صحنه حادثه رسیدند.

ملکی در توضیح این حادثه افزود: خودروی حادثه‌دیده از نوع پرشیا بود که به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و با گاردریل‌های جداکننده خط بی‌آرتی در وسط اتوبان برخورد کرده بود. راننده خودرو، یک زن جوان ۳۰ ساله بود که متأسفانه کمربند ایمنی نبسته بود،به همین دلیل در اثر شدت ضربه، نیمی از بدن او از پنجره خودرو به بیرون پرت شده بود.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم‌های آتش‌نشانی با اجرای عملیات رهاسازی دریافتند که متأسفانه این زن جوان در دم جان باخته است. پس از اتمام عملیات، محل حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت ۰۵:۴۷ دقیقه به پایان رسید.

سخنگوی آتش‌نشانی همچنین از شهروندان درخواست کرد که در تمامی شرایط، حتی در سفرهای کوتاه درون‌شهری، حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند تا از بروز چنین حوادث تلخ و مرگباری جلوگیری شود.

 

کدخبر: 1051758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی