قتل خونین در صحنه تصادف 2 خودرو در ورامین / با شمشیر و چاقو به جان هم افتادند + جزییات

به گزارش رکنا، 27 خرداد ماه امسال وقوع درگیری خونین میان 2 راننده پراید در یکی از خیابان‌های ورامین به ماموران پلیس اعلام شد .بررسی‌ها نشان می‌داد 2 راننده پس از برخورد خودروشان به یکدیگر با هم درگیر شده و با چاقو و شمشیر به هم حمله ور شده‌اند.

دو راننده جوان که هر دو زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. اما یکی از آنها به نام ناصرکه از ناحیه گردن آسیب دیده بود روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با مرگ این مرد پلیس پیگیر ماجرا شد و به تحقیق پرداخت.

راننده مقابل به نام پیمان که وی نیز زخمی شده بود پس از درمان تحت بازجویی قرار گرفت و به درگیری با ناصر اعتراف کرد.

تشریح درگیری خونین

 وی گفت: من سوار بر ماشینم بودم که با ماشین پدرام تصادف کردم. اما او با عصبانیت از ماشین پیاده و به سمت هم حمله ور شد .من سعی کردم او را آرام کنم اما او خیلی عصبانی بود .او با شمشیری که در دست داشت به سمتم حمله کرد و چند ضربه به من زد .من هم برای دفاع از خودم چاقویی را که در ماشین داشتم به سمتش پرتاب کردم. اما چاقو ناخواسته با گردن او برخورد کرد .

وی ادامه داد: باور کنید من قصد آسیب رساندن به او را نداشتم و چاقو را از فاصله دور به سمتش پرت کرد تا بترسد و به سمتم نیاید .اما چاقو با گردنش برخورد کرد. من اگر او را نزده بودم در آن درگیری حتما کشته می شدم.

در ادامه تحقیقات ماموران پلیس به پرس و جو از شاهدان پرداختند.

 آنها همگی اظهارات پدرام را تایید کردند و گفتند وی پس از تصادف رانندگی در ماشین نشسته بود. اما ناصر با شمشیر به سمتش حمله ور شد و او را زخمی کرد .شاهد گفتند پدرام چاقو را به گردن ناصر فرو نکرده و از فاصله دور به سمتش پرتاب کرده بود که موجب مرگش شد.

 با تکمیل تحقیقات پدرام  به بازسازی صحنه جرم پرداخت و به اتهام کیفرخواست داده پرونده‌اش به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود.

 این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته‌اند.

کدخبر: 1051210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی