پایان راه سارقان خودرو در تبریز

به گزارش رکنا، سردار "علی محمدی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه های جرم و شیوه و شگردهای مجرمین تحقیقات میدانی و همه جانبه را  آغاز که در نهایت  مشخص شد سارق سابقه دار به هویت های معلوم اقدام به سرقت که با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم متهم دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شد.

سردار "محمدی" عنوان داشت : با توجه به اینکه شیوه و شگرد متهم پس از ارتکاب سرقت ، سند نمره نمودن خودرو های مسروقه بوده ، پس از ارائه دلایل و مدارک مستند و مستدل در بازجویی های تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشوده و ضمن معرفی دیگر متهمان پرونده ، به 10 فقره سرقت خودرو معترف که متعاقبا دیگر متهمان نیز در عملیات های جداگانه دستگیر و جهت روشن شدن زوایای پنهان جرم همگی تحت بازجویی های تخصصی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه خودرو های سرقتی مکشوفه پس از طی فرآیند قانونی تحویل مال باختگان شده و متهمان پس از بازسازی صحنه سرقت ها به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار تامین متناسب روانه زندان شدند، بیان داشت: سهل انگاری مالکان وسائط نقلیه و عدم رعایت نکات امنیتی از عوامل زمینه ساز سرقت است و شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

 

کدخبر: 1050398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟