پایان تیراندازی 3 شرور مسلح در شهریار / 2 شرور خطرناک دیگر در خانه شان با پلیس روبرو شدند

به گزارش رکنا، سردار مهدی کرمی اظهار کرد: 3 نفر از اراذل‌واوباش سابقه‌دار که در سال گذشته با چند قبضه سلاح گرم باعث اخلال در نظم عمومی و کری‌خوانی در فضای مجازی کرده بودند، با پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران دستگیر شدند.

وی افزود: این سه نفر با سلاح گرم اقدام به تیراندازی و مصدوم کردن شهروندان کرده بودند که با اقدامات فنی پلیس، متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یکی از باغات «شهرک ویره» شهرستان شهریار دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه از این متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه 15 تیر جنگی کشف شد، ابراز کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار کرمی در ادامه بیان کرد: همچنین دو نفر از اراذل‌واوباش سابقه‌دار شاهدشهری که در ماه گذشته به علت درگیری و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح شهروندان متواری بودند، با پیگیری های ویژه پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

وی افزود: این ۲ اوباش در این درگیری‌ها با ضربات چاقو و قمه، چند نفر از شهروندان را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و از محل متواری شده بودند که با اقدامات فنی پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، هر ۲ اوباش شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره اینکه این ۲ اوباش دارای سوابق متعدد بودند، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مستندات مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کدخبر: 1047111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟