عکس چهره باز یک زن و شوهر و کودکشان که زنان مسافر را شکار می کردند / سمند نقره ای ارابه شیطان بود

به گزارش رکنا، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی چندین فقره سرقت طلاجات از بانوان در نقاط مختلف شهرستان کرج ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان که یک باند 3 نفره هستند با یک دستگاه خودروی سمند نقره ای پلاک مخدوش در سطح شهر کرج تردد کرده و بانوانی که منتظر تاکسی بوده را شناسایی و پس از سوار کردن افراد با استفاده از سلاح سرد آنها را تهدید و اقدام به بریدن طلاجات آنان کرده و از محل متواری می شوند.

وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بهره گیری از اقدامات پلیسی اعضای این باند را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در کرج دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به 13 فقره سرقت به این شیوه تصریح کرد: برابر دستور دادیار شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 3 شهید بهشتی کرج تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت و اذیت و آزار قرار گرفته اند، برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به ساختمان پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

کدخبر: 1046688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی