جلوگیری از اعدام یک قاتل صبح امروز در زندان / وکیل مدارک تازه ارائه داد + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، در یک درگیری خونین که بامداد روز شنبه، ۱۱ آذر ماه سال ۱۳۹۹ در محله زرتشت شمالی تهران رخ داد، پسر جوان 29 ساله ای به دست صاحبخانه اش با ضربات چاقو به قتل رسید.

بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه در ساعت 12:30 نیمه‌شب رخ داده بود! مأموران پلیس پس از حضور در محل وقوع جرم، با جسد مردی حدوداً 29 ساله روبرو شدند که آثار ضربات متعدد چاقو بر بدن وی مشهود بود.

مرد صاحبخانه ۶۰ ساله خانه نیز که در صحنه جرم حضور داشت بلافاصله توسط پلیس دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به بازداشتگاه منتقل شد.

جسد مقتول نیز برای بررسی‌های دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شده است. بر اساس نظر اولیه پزشکی قانونی، علت مرگ مقتول ضربات متعدد چاقو به تعداد ۱۸ ضربه اعلام شده است.

27 میلیون پول موتورسیکلت وسپایش را یکجا می خواست!

من صاحب یک بوتیک لباس فروشی در خیابان ولیعصر هستم و حدود یک ماه پیش  با رامین آشنا شدم، او قصد فروش موتورسیکلتش را داشت و من نیز مشتری او بودم.

شب حادثه، رامین همراه 2  نفر از دوستانش برای معامله به خانه‌ام آمد. پس از توافق بر سر قیمت 27 میلیون تومان، قرار شد مبلغ کامل پس از سند زدن پرداخت شود. اما رامین اصرار داشت که 20 میلیون تومان را بلافاصله دریافت کند. من با این درخواست مخالفت کردم، او از من درخواست یک لیوان آب کرد وقتی به سمت آشپزخانه رفتم در همین حین، رامین به من حمله‌ور شد و با پشت چاقو به سر و کتفم ضربه زد.

در دفاع از خودم، چاقویی دیگر برداشتم چند ضربه کاری به سر،دست و گردنش زدم، او بر اثر شدت خون ریزی فوت کرد و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم و ماجرا را شرح دادم.

بر اساس اظهارات و اعترافات متهم و درخواست قصاص پدر مقتول، دادگاه کیفری این قاتل را به قصاص نفس محکوم کرد و پس از تایید حکم قصاص در دیوانعالی کشور ، مرد جوان در لیست اعدامی ها قرار گرفت.

در حالیکه صبح امروز قرار بود حکم قصاص نفس مرد صاحبخانه به اجرا در آید وکیل متهم با ارائه مدارکی موفق به گرفتن مهلت یک ماهه شد و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه همعرض ارجاع شد.

کدخبر: 1044590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی