پایان زورگیری های خشن 2 دزد خشن در مشهد / با چاقو و قمه حمله می کردند

به گزارش رکنا، سردار احمد نگهبان گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت در محدوده مهرگان مشهد از راکبان موتورسیکلت موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری این شهرک قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی اظهارات مالباخته‌ها که همگی راکب موتورسیکلت‌های مسافرکش هستند، ۲ مرد جوان در ساعات اولیه شب در خیابان‌های هسته مرکزی شهر، موتورسیکلت آنها را به مقصد جاده سیمان، کشمیری و مهرگان کرایه کرده و زمان رسیدن به محدوده شهرک مهرگان در مکانی خلوت با همدستی ۲ ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکی رنگ اقدام به زورگیری تلفن همراه، پول نقد، موتورسیکلت و تمامی اموال باارزش آنها می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در ۲ مورد نیز مالباخته‌ها را با ضرب چاقو و قمه مجروح کردند.

سردار نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری شهرک مهرگان مشهد با بررسی دقیق اظهارات مالباخته وجمع بندی پرونده‌های سرقت به سرنخ‌های از دست داشتن فردی سابقه دار دست یافته و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم، در اقدامی ضربتی وی و ۲ همدستش را دستگیر و در بازرسی از محل، یک قبضه قمه، یک دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: متهمان به اعتراف سرقت با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کردند.

سردار نگهبان افزود: در ادامه این عملیات پنج عضو دیگر این باند حرفه‌ای زورگیری در عملیات‌های مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ دستگاه تلفن همراه، سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه و پنج قبضه چاقو قمه کشف شد.

وی اضافه کرد: هشت نفر از مالباخته‌ها شناسایی و در بازجویی‌های اولیه متهمان به ۲۲ فقره زورگیری موتورسیکلت و اموال باارزش از راکبان موتورسیکلت‌های مسافرکش در محدوده شهرک مهرگان اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی، شناسایی افراد مالخر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی قضایی ادامه دارد.

کدخبر: 1044362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟