جاساز 307 کیلو مورفین در یک تریلی

به گزارش رکنا، سرداریحیی الهی‌ فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان و فارس در تحقیقاتی از جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی تریلی مطلع شدند و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

در تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه  خودروی تریلی در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی هستند. با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله  مواد مخدر انجام شد. سرانجام تیم‌هایی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و استان فارس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند تریلی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن  ۳۰۷ کیلو گرم مورفین و ۱۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کنند.

الهی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت بار را که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه راننده وانت بار متواری شده است و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

کدخبر: 1043058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟