بازداشت زن و شوهر بی آبرو در شهرری / محله ها را به تاریکی می کشاندند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری، با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چند تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت کابل های برق و مخابراتی در محدوده "باقرشهر" در هفته های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 175  این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران کلانتری باقرشهر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی ، در نهایت در 26 شهریور ماه امسال هویت و مخفیگاه متهمان که یکی از آنان یک زن بود را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه سارقان در محدوده " باقرشهر" مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 1042085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟