زورگیری موتورسوار حرفه ای در تهران / پلیس غافلگیرشان کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری در تشریح این خبر بیان داشت : به جهت ارتقا امنیت و جلوگیری از وقوع سرقت، تیم عملیات کلانتری 102 پاسداران در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، به همراه یک نفر راکب و ترک نشین مشکوک شده و آن به صورت نامحسوس زیر نظر می گیرند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سمت یکی از شهروندان رفته و ترک نشین موتورسیکلت با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از شهروند زورگیری  که بلافاصله ماموران دستور ایست داده ولی موتورسواران به سرعت از محل متواری شدند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در عملیات پلیسی ترک نشین موتورسیکلت دستگیر اما راکب موتورسیکلت موفق به فرار شد گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به 10 فقره سرقت به شیوه قاپ زنی و زورگیری با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری ادامه داد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

وی ادامه داد: دستگیری سارق متواری در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفته است و تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شده است.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان مراقب سارقان و افراد سودجو باشند و در صورت مشاهده مواردی همچون سرقت، زورگیری و جرائم مشابه حتما به پلیس 110 اطلاع دهند و تا حد ممکن هویت سارق و مشخصات ظاهری او را به خاطر بسپارند تا شناسایی و دستگیری آن ها سریع انجام شود.

 

کدخبر: 1012318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟