مرد جوان پسر عمو 25 ساله خود را چاقو چاقو کرد / اختلافات آنها چه بود؟

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی وجنایی رکنا در خوزستان گفت: ساعت 22:30 دقیقه شامگاه پنج شنبه 10 خرداد ماه امسال ماموران پلیس کرخه در جریان درگیری منجر به قتل در روستای سادات حبابیه کرخه قرار گرفتند.

 وی گفت، خیلی زود تیم های پلیسی در محل حاضر شده و مشاهده کردند که جوان تقریبا 25 ساله به نام (امین خ) از چند ناحیه مورد اصابت چاقو گرفته وبه قتل رسیده است. 

 بدین ترتیب تیم های جنایی از پلیس  آگاهی کرخه وارد عمل شده و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که پسر عموی مقتول که عدنان نام دارد به خاطر اختلافات قبلی  با در دست داشتن چاقو اقدام به قتل رساندن پسر عمویش نموده و از محل جنایت متواری گشته است. 

فرمانده انتظامی کرخه اظهار داشت: همین کافی بود تا ردیابی های پلیسی برای دستگیری قاتل پسر عمو کش آغاز شود و کارآگاهان با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی خیلی زود متوجه شدند عدنان پس از قتل به دلیل جراحتی که درون درگیری با مقتول برداشته بود جهت درمان به بیمارستان نظام مافی شوش مراجعه نموده است، که در عملیاتی غافلگیرانه قاتل توسط مأموران پلیس کرخه دستگیر شد.

سرهنگ سعید داراب نیا در پایان گفت: متهم در بازجویهای فنی به قتل پسر عمویش به دلیل مشکلات قبلی معترف گردید و برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی کرخه قرار گرفته است.

علی رنجکش

کدخبر: 1003661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟