پیش بینی وضعیت بورس فردا سه شنبه 21 بهمن ماه

به گزارش رکنا، در معاملات امروز ارزش معاملات بورس حدود 13هزار میلیارد تومان بود و 3 نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

در میان گروه‌ های مختلف نیز 3 گروه خودرو، فرآورده‌ های نفتی و فلزات اساسی بیش از سایر گروه‌ های بورسی معامله شدند.

در جریان معاملات امروز همچنین 2 صندوق دولتی پالایشی و دارا یکم بیش از سایر نمادها معامله‌ شدند و در نهایت در سقف قیمت روزانه به معاملات خود پایان دادند.

در خصوص پیش بینی بورس فردا سه شنبه گفتگوی رکنا با علی حیدری کارشناس حوزه اقتصاد را بخوانید:

علی حیدری

این کارشناس حوزه سرمایه در این خصوص گفت: بازار امروز یک بی نظمی و آشفتگی خاص را در گروه ها و صنایع مختلف به خوبی نشان می داد. مثل این که بازار به دنبال یک رویداد و یا اتفاق سیاسی و اقتصادی است که بر بازار تاثیر بگذارد و بتواند یک روند مشخصی را در پیش بگیرد.

فردا این گروه های بورسی صعودی خواهند شد

حیدری در ادامه افزود: با توجه به افزایش آرام قیمت دلار می توان چنین استنباط کرد که فردا نیز در ساعت اولیه بازار با یک بی نظمی در سهام های مختلف همراه با اخبار سیاسی ادامه مسیر می دهد.

وی ادامه داد: سپس در پایان روز احتمال می رود صنابع پتروشیمی و برخی از گروه ها مانند خودرویی و  صنابع فلزی حرکت آرامی مبنی بر این که هفته بعد را صعودی شکل بدهند به سمت بالا خواهند داشت.

وی در آخر گفت: فردا شکل پایانی هفته روند مشخص برای هفته بعد را به خوبی در خود نشان خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 659798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟