لوکس ترین مناطق کرج برای سرمایه گذاری

آیا سرمایه گذاری در کرج کار درستی است ؟

این مورد کاملا بستگی به دید و بودجه شما دارد. برای مثال شما به هیچ عنوان نمی توانید با بودجه ۴-۵ میلیارد تومان در تهران ملک خوبی تهیه کنید مگر اینکه به سراغ مناطق بسیار پایین و قدیمی ساخت بروید. اما با این بودجه در کرج ملک ها و زمین های ارزشمندی پیدا می شود و از طرفی رشد این مناطق به نسبت مناطق پایین تهران بسیار بیشتر بوده و شما راحت تر می توانید ملکتان را بفروشید. 

به همین خاطر اگر مبلغ زیادی برای سرمایه گذاری ندارید و می خواهید ارزش پولتان حفظ شود و از طرفی در یک محله خوب ساکن باشید،پیشنهاد می کنیم که حتما سری به مناطقی که در ادامه می خواهیم معرفی کنیم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک می توانی. با کارشناسان هلدینگ بیاتونی تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

بهترین و لوکس ترین مناطق کرج 

۱. مهرشهر

۲. عظیمیه 

۳. جهانشهر 

۴. گوهردشت 

مهرشهر

مهرشهر امروزه به عنوان نگین شهر کرج شناخته می شود که از اطراف به مناطقی مانند کیانمهر و ماهدشت راه دارد. توجه داشته باشید که ملک های مهرشهر اغلب از بهترین مواد اولیه و نقشه ها ساخته می شوند و همین باعث می شود که خرید آپارتمان در مهرشهر کار سختی باشد. البته مهرشهر محله ها و خیابان های زیادی مانند بلوار دانش و ارم در خود دارد که قیمتشان تفاوت های به نسبت زیادی باهم دارند. بهترین خیابان های مهرشهر، خیابان های سری ۱۰۰ و ۲۰۰ هستند که تقریبا تمام ملک های این کوچه ها قیمت های چند ده میلیاردی دارند و روز به روز هم بر قیمت آنها افزوده می شود.

به هر حال اگر دوست دارید در یک منطقه آرام و تمیز با امکانات بالا زندگی کنید پیشنهاد ما مهرشهر کرج است. باید به این مورد اشاره کنیم که قیمت ملک های لوکس این منطقه به هیچ عنوان قابل مقایسه با منطقه ۱ تهران نیست و با این کیفیت ساخت در همان حد می باشد.مهرشهر در خود امکانات زیادی از جمله پارک های متنوع و بزرگ،پاساژ و مراکز خرید و همچنین سینما (پرشین) دارد که می توانید بدون مشکل با خانواده خود بروید. قیمت ملک های مهرشهر از حدود متری ۵۰ میلیون تومان شروع شده و تا بیش از ۲۰۰ میلیون هم می رسد! البته امروزه مهرشهر به دلیل شب زنده دار بودن کمی شلوغ شده است و جوان ها برای تفریح به اینجا می آیند.

عظیمیه 

کسانی که علاقه زیادی به شب دارند و می خواهند در این زمان بیرون بروند و تفریح کنند باید یک سری به عظیمیه کرج بزنند. این منطقه از ملک های مسکونی،اداری و تجاری است و تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید در فاصله کمتر از ۵-۱۰ دقیقه ای شما قرار دارد . نکته مهم دیگر در رابطه با عظیمیه این است که به دلیل شلوغ بودن خیابان هایش می توانید با باز کردن یک مغازه در امتداد بلوارهای بین میادین اسبی،مهران و طالقانی به درآمد خوبی برسید. چرا که پاخور یک محل تاثیر بسیار زیادی بر قیمت ملک در منطقه و درآمد کاسبین دارد.عظیمیه از لحاظ داشتن پاساژ و مراکز خرید بهترین در کرج بوده و بسیاری از ساکنین شهر برای خریدهای خود به اینجا و البته گوهردشت می روند.

https://file.tesmino.ir/images/2024/10/images_1728152284_670182dc07644.jpg

ملک های مسکونی نوساز و قدیمی ساخت هم در عظیمیه بسیار زیاد هستند و شما می توانید باتوجه به بودجه و علاقه خود یکی را انتخاب کنید. البته باید به این مورد اشاره کنیم که عظیمیه بعد از ساعت ۷-۸ غروب شروع شده و اگر به ترافیک علاقه ندارید بهتر است به سراغ مناطق دیگر بروید. رشد قیمت ملک در عظیمیه به نسبت سایر مناطق مانند باغستان و گوهردشت بیشتر بوده و برای سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت عالی است. قیمت ملک مسکونی در عظیمیه از حدود متری ۴۰ میلیون تومان برای ملک های قدیمی شروع می شود.

جهانشهر

جهانشهر کرج بیشتر مناسب کسانی است که علاقه زیادی به شلوغی ندارند و می خواهند در مکان آرام اما خوش قیمت زندگی کنند. شما می توانید با مبلغ ملک های عظیمیه برای خود یک واحد آپارتمان تمیز در این منطقه خریداری کنید. جهانشهر به طور کلی یک منطقه لوکس محسوب می شود و قیمت ملک در اینجا به نسبت بسیاری از مناطق دیگر کرج بالاتر می باشد. از مهمترین مزیت های جهانشهر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • بسیار آرام و بدون شلوغی
  • داشتن امکانات مختلف درمانی و رفاهی
  • داشتن فضای سبز بسیار زیاد
  • امنیت بالا
  • سرعت رشد بالا

خیلی از ما این تصور را داریم که جهانشهر به نسبت ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب بوده و شما به هیچ عنوان نمی توانید یک منطقه در تهران با این مزایا و قیمت پیدا کنید. ما همیشه این موارد را می بینیم که افراد با فروختن ملک 100 متری خود در یک منطقه معمولی از تهران یک ملک لوکس در مهرشهر یا جهانشهر خریداری می کند. به همین خاطر اگر می خواهید در یک محیط بسیار عالی و قیمت منطقی زندگی کنید,پیشنهاد ما جهانشهر کرج است.

گوهردشت

چهارمین منطقه ای که می خواهیم معرفی کنیم و از قضا بسیار مشهور است,گوهردشت کرج می باشد. خیلی از مایی که در شهرهای دیگر زندگی می کنیم تا به حال یکبار نام گوهردشت را شنیده ایم. شهرت این منطقه را بیشتر مدیون جمعیت بسیار زیادش هستیم. در خیابان اصلی گوهردشت که از دو طرف به 13 کوچه و خیابان راه دارد در اغلب ساعات روز شلوغ می باشد. همین باعث شده است که درامد مغازه داران عزیز در اینجا بسیار بالا باشد که البته این کار نیاز به تجربه و مهارت هم دارد.

https://file.tesmino.ir/images/2024/10/images_1728152284_670182dc0ccb5.jpg

به همین خاطر اگر به دنبال یک محل مناسب برای کسب و کار خود هستید,گوهردشت انتخاب بسیار مناسبی است.از طرفی ساختمان های مسکونی زیبا و نوساز زیادی در گوهردشت وجود دارند که قیمت آنها از متری 40 میلیون تومان شروع می شود. برای خرید آپارتمان در گوهردشت می توانید سری به مشاورین املاک این منطقه بزنید که یکی از بهترین ها هلدینگ بیاتونی می باشد.

نتیجه گیری

دوستان عزیز اگر می خواهید با بودجه کمتر در یک محل بهتر زندگی کنید و علاقه ای هم به ترافیک و آلودگی هوا ندارید,کرج می تواند یک انتخاب نزدیک و خوش قیمت باشد! توجه داشته باشید که این شهر مناطق بسیار بیشتری دارد و شما می توانید با هر بودجه ای ملک مورد نظرتان را خریداری کنید.

کسانی که محل کارشان در تهران قرار دارد باید بدانند که فاصله تهران و کرج در ساعات کاری چیزی بین 45 الی 120 دقیقه می باشد. اگر شما سمت شرق ساکن هستید که باید به بیش از 1 ساعت فکر کنید و اگر هم در غرب هستید حدود 45 دقیقه. ما این موارد را گفتیم چون می دانیم فاصله برای افراد شاغل اهمیت بسیار بالایی دارد و هیچکس دوست ندارد برای مدت زیادی در ترافیک باشد.

کدخبر: 1048642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟