رتبه بندی برند فرش ماشینی: 8 تا از بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی

در بازار فرش‌های ماشینی همه برند های فرش در حال تعریف و تمجید از محصولاتشان بوده و هر یک خود را بهترین برند فرش ماشینی می‌دانند؛ بنابراین در چنین شرایطی انتخاب بهترین فرش ماشینی کاری سخت و چالش‌برانگیز است.

بهترین فرش ماشینی ایران

ما در این مطلب قصد داریم بهترین برند های فرش ماشینی مانند قالی سلیمان، فرش بهشتی، فرش قیطران و...را معرفی کنیم.

فرشچین

فرشچین یک فروشگاه آنلاین فرش بوده که فرش‌های ماشینی را از تمامی برند های معتبر در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در وب‌سایت خود عرضه می‌کند. این فروشگاه اینترنتی باقیمت‌های مناسب و فروش اقساطی، امکان خرید فرش برای تمام اقشار جامعه را فراهم می‌کند. فرشچین یکی از معتبرترین مراکز خرید فرش مراکشی بوده که سفارش‌های مشتریان را در کم‌ترین زمان و به‌صورت رایگان ارسال می‌کند. محصولات این فروشگاه همواره از مرغوبیت و تضمین قیمت برخوردار هستند. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی، با کارشناسان سایت فرشچین در ارتباط باشید.

به منظور انتخاب برترین فروشگاه آنلاین فرش باید فاکتورهای مختلفی را موردتوجه قرار داد. از جمله این فاکتورها باید از مواردی همچون ارائۀ محصولات با ضمانت، تضمین قیمت، عرضۀ فرش‌های مختلف با تخفیف، توضیحات دقیق در مورد هر فرش و… اشاره کنیم.

فرشچین

اطلاعات تماس

  • سایت: https://farshchin.com
  • تلگرام: https://t.me/Farshchin_kashan
  • اینستاگرام: farshchin_kashan
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۹۶۱۲۵۲۳ – ۰۹۱۳۲۶۴۲۰۳۶

قالی سلیمان

شرکت قالی سلیمان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی است. این مجموعه تنها شرکت فرش ایرانی بوده که در برخی از کشورهای اروپایی و عربی ثبت برند شده است. شرکت قالی سلیمان در کنار تولید فرش‌های ماشینی، ریسندگی الیاف مخصوص فرش‌های ماشینی را نیز انجام داده و جز بهترین برند فرش ماشینی به‌حساب می‌آید. محصولات قالی سلیمان علاوه بر دارا بودن استاندارهای ملی، موفق به کسب استاندارد در زمینه رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002 و سنجش رضایت مشتری ISO 10004 و استاندارد EN اروپا شده است. مجموعه قالی سلیمان با بازسازی خط تولید خود با پیشرفته‌ترین ابزار و ماشین‌آلات و تهیه مواد اولیه مرغوب از شرکت آلمانی درالون، محصولاتی به‌روز و باکیفیت در بازار عرضه می‌کند.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: solomon-carpet.com
  • شماره تماس: 02143434000

فرش بهشتی

دیگر برند محبوب و موفق در بازار فرش‌های ماشینی، فرش بهشتی است. این مجموعه کار خود را از سال 1389 آغاز کرد و با استفاده از نیروی‌های خلاق و متخصص، کلکسیونی از فرش‌های مختلف در طرح‌ها و جنس‌های متفاوت را به بازار عرضه می‌کند.

فرش بهشتی

یکی از ویژگی‌های فرش بهشتی دقت و ظرافت بسیار در تراکم بالا بوده که زیبایی و چشم‌نوازی آن را دوچندان می‌کند. در حال حاضر فرش‌های بهشتی در انواع 500، 700، 1200 و 1500 شانه با جنس‌های آکریلیک و ابریشم تولید کرده و به‌عنوان بهترین فرش ماشینی ایران شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://beheshticarpet.com
  • شماره تماس: 02141173

فرش قیطران

فرش قیطران یکی از قدیمی‌ترین برندهای فرش ماشینی در ایران است اگر دنبال فرش ماشینی باکیفیت بالا باشید، حتماً نام برند قیطران را شنیده‌اید. تنوع بسیار بالا طرح‌ها و رنگ‌های محصولات این مجموعه از ویژگی اصلی آن به شمار می‌رود. قیطران با بیش از 30 سال تجربه در بافت و تولید انواع فرش ماشینی، جز بهترین برند فرش ماشینی به‌حساب می‌آید. این مجموعه جز بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش 1200 شانه آکریلیک در کشور است.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: gheytarancarpet.com
  • شماره تماس: 03154054000

فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد نیز در لیست بهترین فرش ماشینی ایران قرار دارد. این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی بوده که تنوع بالای محصولات آن اجازه انتخاب فرش متناسب با هر سلیقه‌ای را می‌دهد. فرش‌های 500 تا 1500 شانه در تراکم‌های 2100 تا 4500 در مجموعه نگین مشهد تهیه می‌شوند. این فرش‌ها با بهترین و مرغوب‌ترین الیاف 100 درصد آکریلیک و با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات تولید می‌شوند. شرکت نگین مشهد با صادر کردن فرش‌های خود به آلمان، بلژیک، اتریش، عراق، افغانستان، ترکمنستان و ... به موفقیت‌های بسیاری رسیده است.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 05137654224
  • اینستاگرام: negincarpet

ستاره کویر یزد

یکی دیگر از بهترین برندهای فرش ماشینی که درصد قابل‌توجهی از بازار را دارد؛ ستاره کویر یزد است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین مراکز نساجی بوده و دارای چهار شرکت زیرشاخه است. فرش‌های ماشینی 320، 500، 700، 1000، 1500 شانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در این مجموعه تولید می‌شوند فرش‌های ماشینی ستاره کویر یزد از پشم خالص سازمان پشم نیوزلند و الیاف شرکت درالون آلمان بافته می‌شوند. ستاره کویر یزد دارای استاندارها و گواهینامه‌های مختلفی مانند مدیریت تضمین کیفیت، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات، گواهی CA اروپا و ... اشاره کرد.

محصولات ستاره کویر یزد از کیفیت درجه برخوردار هستند؛ به همین دلیل بهترین فرش ماشینی ایران شناخته می‌شود.

در سایت ستاره کویر یزد در مورد شروع فعالیت این مجموعه این‌گونه بیان‌شده:

شرکت فرش ستاره کویر یزد فعالیت خود را در سال 1360 آغاز کرده ‌است. شروع فعالیت ستاره کویر یزد با تولید فرش ماشینی بوده‌ است. در ادامه به لطف پشتکاری که داشت توانست فعالیت خود را گسترش دهد و شرکت‌های دیگری را تحت پوشش خود تأسیس کند. هدف از این کار، بهبود کیفیت تولیدات این شرکت بود.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: setarehkavir.com
  • شماره تماس: 88723835 021 – 88554315 021

فرش یلدای کویر کاشان

فرش کویر کاشان از سال 1370 فعالیت خود را در حوزه تولید و بافت انواع فرش را شروع کرد. فرش‌های ماشینی این مجموعه در انواع 700، 1000، 1200 و 1500 شانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. فرش یلدای کویر کاشان بهترین برند فرش ماشینی است؛ که در کنار فرش ماشینی، تابلو فرش نیز عرضه می‌کند. مجموعه کویر کاشان از بهترین و مرغوب‌ترین نخ‌ها و الیاف‌ها برای تولید فرش استفاده کرده که ضد حساسیت نیز هستند. محصولات این تولیدی بیش از 270 طرح مختلف دارند. فرش کویر کاشان شعبه‌های فعال متعددی در خارج از کشور دارد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://yaldayekavir.com
  • شماره تماس: 03155505201

فرش سورنا

یکی دیگر از شرکت‌های باکیفیت و پرفروش بازار فرش ماشینی، برند فرش سورنا است. استفاده از مواد بسیار باکیفیت باعث شده فرش سورنا به‌عنوان بهترین فرش ماشینی ایران شناخته شود و همواره رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد. گروه صنعتی فرش سمندر رخ یا سورنا از مرغوب‌ترین الیاف و مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. فرش سورنا با خرید دستگاه‌های پیشرفته بافت فرش از بلژیک، فرش‌هایی ظریف و چشم‌نواز را به بازار عرضه می‌کند.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://sorenacarpet.com
  • شماره تماس: 03154040

کلام آخر

شیک ترین فرش ماشینی ایرانی

خرید فرش ماشینی بدون داشتن اطلاعات کافی بسیار سخت و پیچیده است. پیش از اقدام به خرید، از نیازتان مطلع شده و آگاهی کامل از هدف خرید فرش موردنظرتان داشته باشید؛ سپس با انتخاب بهترین برند فرش ماشینی، خریدی مطمئن و کارآمد را تجربه کنید. ما در این مطلب بهترین فرش‌های ماشینی را به شما معرفی کردیم؛ حال بااطلاع از برندهای برتر، فرش ماشینی دلخواه خود را انتخاب کنید.

کدخبر: 1048623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟