عدالت باید در راس امور ادارات خدمات رسان  باشد

به گزارش رکنا از هشترود ؛ فرماندار این شهرستان در این جلسه گفت: مسئولان ادارات باید در امورات محوله خود دقت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: همه مسئولین باید جهادی در پیشرفت کارها قدم های مثبت بردارند.

پاشایی افزود:  مسئولی که در این نظام احساس  مسئولیت نکند و در امورات محوله خود کم کاری نماید باید جوابگوی خداوند و خون شهدا باشد .

فرماندار هشترود متذکر شد: رانت و فساد و تبعیض  در ادارات این شهرستان اگر محرز شودو  از طرف هر اداره ای  باشد برخورد شدیدی خواهیم کردو مسئول اداره باید جوابگو باشد.

نماینده دولت در شهرستان هشترود خاطر نشان کرد: ما باید دست در دست هم بدهیم در جهت کاستن آلام ومشکلات مردم ، و اگر در این بین مسئولی بخواهد به جای کاهش مشکلات مردم ،  کم کاری نماید حتما پیگیری خواهیم کرد و با وی طبق مقررات و  قانون اساسی  عمل خواهیم کرد چون   فساد و تبعیض و رانت در جمهوری اسلامی جایی ندارد و اگر باشد حتما باید  در نطفه خفه شود .

پاشایی تاکید کرد: تسهیلات بانکی که به متقاضیان داده می شود حتما رصد شود و صدر صد پایش گردد سپس در صورت تایید توسط کارشناسان اداره مذکور آن   موقع تسهیلات پرداخت شودو پرداخت هرگونه تسهیلات بدون نظارت و بازرسی به هر کس که باشد مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران است و با عامل و عوامل این کار خلاف جدا برخورد می کنیم.

 

اسماعیل رحیمی/ هشترود

 

کدخبر: 938972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟