واگذاری 139 انشعاب رایگان گاز در راستای مسئولیت های اجتماعی طی 5 ماه گذشته

به گزارش رکنا ازقزوین، علی حجتی پور توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم برخوردار را در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت های گاز استانی دانست و گفت: طی 5 ماهه گذشته 65 مورد انشعاب گاز به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، 43 مورد انشعاب گاز به خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی و 23 مورد انشعاب گاز به جانبازان، خانواده شهدا، رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور در جبهه، آزادگان به صورت رایگان ارائه شده است.

وی درادامه افزود : از ابتدای سال 1402 تاکنون، 8 مورد انشعاب گاز نیز به مدارس خیرساز، مساجد و حسینیه ها به صورت رایگان واگذار شده است.

حجتی پور با اشاره به انجام وظایف قانونی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان اظهار داشت : شرکت گاز استان قزوین با عمل به دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران، در 5 ماهه نخست امسال، بالغ بر 12 میلیارد و 700 میلیون ریال معافیت هزینه‌ی گازبها برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که مصرف آنها در سه پله اول الگوی مصرف قرار دارد، اعمال شده ‌است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود : همچنین در پنج ماهه نخست امسال برای مساجد و اماکن مذهبی، بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ی گازبها منظور شده است.

در پایان مهندس حجتی پور ابراز داشت : مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گاز محل سکونت خود؛ از امتیاز حق انشعاب رایگان بهره مند گردند.

منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 927462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟