شهره سلطانی خبر پلمپ کافه اش را تکذیب کرد/با کسانی که آبرویم را ببرند برخورد می کنم

وی در توضیح این شایعه نوشت: از دیشب تا حالا خیلی صبر کردم تا این خبر کذب اصلاح بشه و تکذیب بشه ولی مثل اینکه دوستان علاقه متدن به شایعات. جالب اینجاست که از تو صفحه خودم این مطلب به غلط بر داشت شده. بی سواد هایی که فرق ترانه و شعر و آواز رو نمیفهمن و حتی متوجه نیستن که این کافه خود من بوده و این اتفاق مربوط به ٢٠ روز پیشه . واقعا خجالت بکشین و من از همین جا اعلامً میکنم که به شدت با کسانی که به این شاىعات دامن میزنن و با إبروی مردم بازی میکنن بر خورد میکنم . دوست عزیزی که علاقه مندی من را غیر موجه جلوه بدّی . مگر من تو ایران زتدگی نمیکنم و از قوانین این مملکت آگاه نیستم در ثانی وقتی من مجوز کنسرت در تالار وحدت با ان عظمت رو دارم. بیام تو کافه بخونم ؟! خنده داره . ولی اینبار نمیگذرم و شدیدا و شدیدا و شدیدا برخورد میکنم...
وی در خصوص حواشی و شایعات آوازخوانی در یکی از کافه‌های تهران گفت: این خبر از ابتدا کذب محض بوده و خودم وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. من این مطلب را روی صفحه شخصی‌ام گذاشتم و این اتفاق در کافه‌ای که متعلق به من و خواهر زاده‌ام است رخ داده، در واقع ما در اینجا شب ترانه برگزار می‌کنیم و بسیاری از جوان‌ها شعرهای خود را در آنجا می‌خوانند و یک آدم گزارش اشتباه در رسانه خود رفته است. آقا یا خانم، عزیزم شما به عنوان یک خبرنگار مسئول هستید.
سلطانی افزود: چند روزی کافه من به دلیل دیگری که نه مشکل اخلاقی بوده و نه مورد اماکنی، پلمپ شد و من خودم این خبر را در صفحه شخصی‌ام نوشتم، ولی بعدها فهمیدم که فردی به اشتباه علت پلمپ شدن کافه را خوانندگی شهره سلطانی درج کرده است. این دیگر کم‌سوادی آن فردی را می‌رساند که از خبر صفحه من سوء‌برداشت کرده و به اشتباه آبروی یک بازیگر را برده و در مورد من که سعی کرده‌ام آدم بی‌حاشیه‌ای باشم به شایعات و حواشی دامن زده است.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» با بیان اینکه خود من تکذیبیه این خبر را در صفحه شخصی‌ام گذاشته‌ام، افزود: سایتی که این خبر را انتشار داد، هم عذرخواهی کرد و هم تکذیبیه داد، ولی همین سوء‌برداشت‌ها برای من بازیگر کلی حاشیه درست کرده و همه کانال‌ها برای اینکه بازدید‌کننده‌های خود را بالا ببرند خبر را رفته‌اند. من با تمام کسانی که به این حاشیه دامن بزنند و بخواهند آبروی من را ببرند برخورد می‌کنم.
سلطانی ادامه داد: وقتی من مجوز را برای اجرای کنسرت در تالار وحدت دارم به حتم با قوانین جمهوری اسلامی ایران آشنا هستم. مگر می‌شود بیایم در کافه خودم اجرای غیرقانونی داشته باشم.
این بازیگر تصریح کرد: پلمپ شدن کافه ربطی به ترانه خواندن ندارد. این آدم‌ها فرق بین ترانه و آواز خواندن را نمی‌دانند.چرا من باید برای هر موضوع کوچکی در صفحه شخصی خودم توضیح واضحات بدهم. بگذاریم ما هم زندگی خود را داشته باشیم.
وی در پایان در خصوص اجرای دوم کنسرت خود گفت: انشاالله اگر اجرای دوم تأیید شود روی صحنه می‌رویم و خبر آن را هم بعد از تأییدیه اطلاع‌رسانی می‌کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




پست قبلی شهره سلطانی در اینستاگرام

کدخبر: 159604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟