بازداشت دزد حرفه ای که در کوی نصر گردنبند قاپی می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی خبر سرقت و قاپ زنی گردنبد طلای یک نفر از شهروندان، ماموران کلانتری 137 نصر در محل حضور یافته و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند که با بازبینی دوربین های مداربسته و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، این سارق شناسایی شده و مشخصات وی در اختیار تمامی واحد های گشت کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ افشار ادامه داد: عوامل گشت کلانتری در حین گشتزنی در حوزه استحفاظی، سارق را مشاهده کرده و او را زیر نظر گرفتند که در همین لحظه متهم سعی کرد از سرنشین یک خودرو که شیشه آن پایین بود اقدام به سرقت گردنبند سرنشین خودرو کند که پلیس وی به وی دستور توقف داد.

وی افزود: وی که متوجه حضور پلیس شد سعی کرد با فرار از دست قانون بگریزد که موفق نشده و دقایقی بعد زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از بازرسی اولیه متهم، تعداد یک رشته گردنبند طلا که متلعق به شاکی بوده و یک قبضه سلاح سرد کشف شد که گردنبند به شاکی تحویل داده شد. پس از انتقال متهم به کلانتری، به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف نمود و تا کنون 5 نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر به مقام قضائی معرفی شد.

همچنین سرهتگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه نمود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مجرمانی که باعث بر هم ریختن نظم و امنیت اجتماع شوند قاطعانه برخورد خواهد شد و در صورت بروز هرگونه سرقت موارد را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

کدخبر: 1048027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟