مامور پلیس راهور کاشان زن جوان را قبل از پرت کردن خود از پل گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی تماس تلفنی با 110 مبنی بر این که زن جوانی قصد پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده یکی از معبرهای اصلی شهرستان را دارد، بلافاصله اکیپ امدادی آتش نشانی و اورژانس به اتفاق اکیپ پلیس راهور به سراکیپی سرگرد علی آزاد به محل اعزام شدند.
سرهنگ مهدی پورغلامحسین افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خانمی 23 ساله دارای سه فرزند خردسال که به دلیل ترک همسر و اقامتش در خارج از کشور، با خانواده خود دچار اختلاف شده بود، خود را به بالای پل عابر پیاده رسانده و قصد خودکشی دارد.
وی گفت: با توجه به عدم دسترسی به کارشناسان متخصص اجتماعی و قریب الوقوع بودن حادثه ، سرگرد علی آزاد سراکیپ گشت پلیس راهور شهرستان ضمن اعمال تدابیر ترافیکی، با نزدیک شدن به زن جوان، او را به آرامش دعوت و وی را در حالی که به صورت معلق در آمده بود به طوری که خطر افتادن از پل این افسر پلیس را نیز تهدید می کرد سرانجام توانست با یک اقدام شجاعانه و سریع او را کنترل و از صحنه دور کند.
این مقام مسئول با بیان این که زن جوان پس از نجات از مرگ حتمی به آغوش فرزندانش بازگشت عنوان داشت: در این حادثه که با موجی از شادمانی و اشک شوق همراه بود خانواده این فرد از اقدام شجاعانه این مامور وظیفه شناس پلیس تقدیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: این اقدام شایسته مامور وظیفه شناس پلیس راهور شهرستان، نشان از روحیه ایثارگری پلیس نسبت به شهروندان دارد و نیروی انتظامی به داشتن چنین نیروهای متعهدی می بالد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟