سازمان هدفمندی یارانه ها را باید تعطیل کرد / سازمان هدفمندی یارانه ها حیاط خلوت دولت هاست

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، علی بابایی کارنامی با بیان این که" باید سازمان هدفمندی یارانه ها را تعطیل کرد" ، گفت: صندوقی درست کرده‌ایم که به هیچ مرجعی در کشور پاسخگو نیست.

این نماینده ساری و میاندورود در مجلس ایجاد این سازمان را از ضعف های مجلس وقت برشمرد و افزود: مجلس با ایجاد این سازمان در واقع رانتی را طراحی کردند که با سلایق افراد اداره می شود و قوانین در آن جا حاکم نیست.

بابایی کارنامی گفت: به نظرم تعطیل کردن این نهاد خیلی بهتر است تا این که ندانیم خروجی آن به جیب چه کسانی می‌رود. در واقع سازمانی با ورودی های زیاد داریم ولی هیچ عایدی برای مردم ندارد.

رییس کمیسوین اجتماعی مجلس تأکید کرد: ما باید یارانه های کشور را مستقیما به مردم بدهیم تا وقتی چنین صندوقی تحت عنوان سازمان هدفمندی یارانه ها هست، مردم منتفع نمی‌شوند. این سازمان به هیچکس پاسخگو نیست و معاوم نیست با این منابع چه می‌کنند.

گفتنی است در حال حاضر در تخصیص منابع سازمان هدفمندی یارانه ها، کمک به صداو سیما برای تولید آثار فاخر، کمک به تقویت فرهنگ دینی در شهرستانها، کمک به نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، جامعه المصطفی و ... هم دیده می‌شود که قابل پایش و اندازه گیری نیست .

کدخبر: 1046236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟