پیام تسلیت شخصیت های اقتصادی در پی شهادت رئیس جمهور

به گزارش رکنا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛‌

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ

عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت الله رییسی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم ایران تسلیت می‌گویم.

...گریه نمی‌دهد امان.

تاپای_جان_برای_ایران

وزیر صمت: آیت‌الله رئیسی در تمامی دوران مسئولیت، خستگی‌ناپذیر تلاش کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیام تسلیتی اعلام کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران در تمامی دوران مسئولیت و خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش کردند و لحظه‌ای آرام نداشتند .

متن پیام «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهانشان در حادثه سقوط هلی‌کوپتر در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، به شرح زیر است:

شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسئولیت و خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش کردند و لحظه‌ای آرام نداشتند تا بر عهد خود با خداوند متعال و مردم صادقانه قدم بردارند، و شهیدان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و مالک رحمتی استاندار این استان و سایر همراهانشان را محضر مقام معظم رهبری، اعضای محترم هیات دولت، عموم مردم شریف ارجمند عزیز ایران اسلامی و خانواده گرامی تسلیت عرض می‌نمایم.

در این مصیبت بزرگ، ضمن تاکید بر ادامه راه این شهید بزرگوار در راه خدمت به مردم ایران اسلامی، علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیاءالله را برای شهدای این حادثه تلخ و دردناک از خداوند متعال مسئلت دارم.

بذرپاش: خداحافظ مرد خستگی ناپذیر و با غیرت

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با انتشار تصویر قدردانی شهید آیت‌الله رئیسی از وی بابت اجرا قانون جوانی جمعیت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خداحافظ حلیم و خستگی‌ناپذیر و باغیرت.

خیلی زود برای حسن خلق و مردم دوستیت دل تنگ می‌شویم. سید دوست‌داشتنی و امام رضایی من.

این قرارمان نبود... .»

پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه، درخصوص شهادت رئیس جمهور

داوود منظور

منظور  رئیس سازمان برنامه و بودجه، شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

در پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه آمده، فوز شهادت پاداش زودهنگام مجاهدت های مخلصانه، مدبرانه و ولایتمدارانه بزرگمردی است که در تاریخ این سرزمین برای همیشه جاودانه شد.

پیام تسلیت وزیر نفت برای شهادت خادم ملت و «شهیدجمهور»، سیدابراهیم رئیسی

متن پیام تسلیت جواد اوجی به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

با قلبی آکنده از اندوه، شهادت جانگداز شهیدجمهور حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محبوب و یاران و همراهان‌ گرامی ایشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، همکاران ایشان در دولت و عموم آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

شهدای معزز دولت خدمتگزار و مردمی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه)، مالک رحمتی (استاندار آذربایجان شرقی) و حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم (امام‌جمعه تبریز) که در راه وفای به عهد خویش و با هدف خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بودند، در شب متعلق به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بر اثر سانحه بالگرد، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بدون تردید صفای باطن و اخلاص برادر ارجمند و شهیدجمهور عزیزمان سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای دولت خدمتگزار که سراسر عمر بابرکت خویش را در هوای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی نفس کشیدند، سبب شد تا «شهادت و همجواری با امام شهیدان و صالحان» به‌عنوان حسن‌تقدیر  و خیرسرنوشت این عزیزان رقم بخورد.

سید محرومان، حضرت آیت‌الله رئیسی، برهه‌های تأثیرگذار از دوران خدمت خویش را در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع) خدمت‌رسانی کرده و هماره به «خادم‌الرضا»بودن افتخار می‌کردند.

به‌یقین، در اوضاع حساس کنونی، وجود مبارک مقام معظم رهبری به‌مثابه لنگرگاه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مایه ثبات و اقتدار ایران اسلامی بوده و تدبیرهای داهیانه ایشان در سایه ولایت‌مداری و هوشمندی مردم باعث عبور از این برهه خواهد شد.

وزارت نفت این واقعه‌ سهمگین را خدمت مردم سربلند ایران، به‌ویژه کوه استوار انقلاب و نظام اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) تسلیت عرض کرده، برای ارواح طیبه شهدای عزیز دولت خدمتگزار، آرامش و آمرزش الهی و برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.»

 پیام تسلیت رئیس کل گمرک ایران در پی شهادت رئیس جمهور

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور نوشت:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهوری محبوب، خدوم و مغتنم حضرت آیت‌الله رئیسی

نشان داد که شهادت در حین خدمت و انجام وظیفه عالی‌ترین پاداش الهی برای رئیس جمهوری بود که برای سعادت و سربلندی مردم ایران شبانه روزی در تلاش بودند.

این ضایعه‌ اسفبار مایه‌ تالم خانواده گمرک جمهوری اسلامی ایران همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و باارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند و تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند و به تاسی از این شهید بزرگوار تلاش جهادی و شبانه‌روزی و فعالیت خالصانه‌ی 24 ساعته در گمرکات کشور جهت خدمت به مردم و نظام عزیز اسلامی بیش از پیش انجام خواهد شد.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، به همه‌ی مردم شریف ایران و خانواده محترمشان همدردی کرده و برای جانباختگان، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای مردم کشور عزیزمان صبر و بردباری آرزو دارم.

 پیام تسلیت وزیر نیرو در پی شهادت رییس جمهور و همراهان

رویکردها و گام‌های بلند رییس جمهور شهید در مسیر خدمتگزاری به مردم و کشو‌ر ادامه خواهد یافت

"علی اکبر محرابیان" در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تیم حفاظت و تیم پرواز پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

رییس جمهور خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در تداوم خدمتگزاری بی وقفه، خستگی ناپذیر و جهادی خود، در سفر به استان شهیدپرور آذربایجان شرقی به همراه وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تیم‌های حفاظت و پرواز در شب ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تضرع و نیایش مردم عزیز ایران اسلامی در مساجد و منازل در ساعت‌های گذشته بیانگر قدرشناسی و قدردانی ایشان از مردانی است که خالصانه و بی‌منت از جان گذشتند تا به رسالت مهم و مقدسی که همانا توفیق خدمتگزار به مردم است، بپردازند.

خادم الرضا، آیت‌الله رییسی در طول حیات پربرکت خود در دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت‌های صنعت آب و برق را در اولویت برنامه‌های دولت مردمی قرار داد و در سایه رهنمود‌های داهیانه ایشان بود که اقدامات و تلاش‌های وافری در جهت رفع مشکلات مردم و تامین نیاز‌های ایشان در زمینه آب و برق صورت پذیرفت.

اگرچه شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی و دیگر همراهان شهید ایشان ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکردها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم توسط دیگر سربازان و همسنگران ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت رییس جمهور خدمتگزار و مردمی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای این حادثه دلخراش را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»، ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده معزز و معظم شهدا تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

اتاق بازرگانی: آیت الله رئیسی جان در راهی گذاشت که هدف آن جز خدمت نبود

اتاق بازرگانی ایران در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، جان در راهی گذاشت که هدف آن جز خدمت نبود و با شهادت در این راه، امتداد نهضتی را تضمین کرد که در عمر انقلاب پر رهرو بوده است.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و دیگر همراهان ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شهیدپرور ایران، تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.

پیام تسلیت رئیس سازمان مالیاتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

پیام تسلیت سیدمحمد هادی سبحانیان به شرح زیر است؛  شهادت جانسوز ریاست جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله رئیسی که مظهر خدمت بی‌دریغ برای ملت ایران بود را به رهبرانقلاب و مردم کشورمان تسلیت عرض می‌نمایم و برای همه دل‌های بی‌قرار از حضرت صاحب‌الزمان علیه السلام طلب صبر می‌کنم.

توییت سازمان امور مالیاتی کشور

تسلیت دبیرکل اوپک برای شهادت رئیس‌جمهور

صفحه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت:

هیثم الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و کارکنان دبیرخانه این سازمان، درگذشت غم‌انگیز حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را به خانواده ایشان، رهبری، مردم ایران و کل خانواده اوپک تسلیت می‌گوید.

اوپک

پیام تسلیت رئیس‌‎کل بانک مرکزی در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی

رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی شهادت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و هیات همراه ایشان را خدمت مقام معظم رهبری، اعضای محترم دولت، ملت بزرگ ایران و مدیران و کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

با نهایت تالم و تاسف فراوان شهادت جانگداز خادم‌الرضا علیه‌السلام آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، خستگی ناپذیر و پرتلاش جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را که در حین تلاش خدمت‌رسانی به ملت بزرگ ایران اتفاق افتاد تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

حرکت و تلاش بی‌وقفه و بااخلاص یار صدیق رهبری، رئیس‌جمهور خدوم و انقلابی آیت‌الله رئیسی در خدمت به انقلاب و پیشرفت و اصلاح امور کشورمان که در این مسیر همواره به دنبال رضایت مردم و باریتعالی بود، همچون مشعلی فروزان روشن باقی خواهد ماند و در این راستا نیز مدیران عالی، مردم و همسنگران ایشان در دولت سیزدهم هیچگاه خدمات و رفتار مردمی و بی‌منت این خدمتگزار صمیمی و مخلص و باارزش کشور را فراموش نخواهند کرد.

در این حادثه تلخ و سنگین شخصیت‌های برجسته‌ای مانند همکار بزرگوار، متین و متخصص‌مان در دولت آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همچنین آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز و جناب آقای مالک رحمتی استاندار عزیز آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند. بدون تردید؛ زندگی مجاهدانه رئیس جمهور عزیز و همراهان گرانقدر ایشان در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی کشورمان سپری شد و بهترین مزد خویش را نیز در این مسیر که همانا خدمت و شهادت در راه خدا و مردم بود دریافت کردند.

اینجانب از طرف خود و همکاران نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران، مجددا عروج ملکوتی و شهادت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه ایشان را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، اعضای هیات دولت، خانواده معزز و مکرم و داغدار آن عزیران سفر کرده و ملت سرافراز ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت دارم.

انالله و انا الیه راجعون

 پیام تسلیت نایب رئیس اتاق اصناف تهران در پی شهادت آیت الله رئیسی

▪️ وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

▪️با نهایت تأثر و تأسف شهادت رییس  جمهور محترم ایران، آیت الله ابراهیم رئیسی، وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی، جناب آقای دکتر امیر‌عبداللهیان و همچنین مرد خدا، آیت‌الله آل هاشم و استاندار جوان آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به جامعه بزرگ اصناف و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم‌.

▪️درگذشت رئیس جمهور ایران زمین که حضور وی و کابینه‌اش در صحنه‌های مهم و بحرانی کشور بر کسی پوشیده نبود، طی سانحه هوایی از میان مردم کوچ کرد و جمهور قدرشناس ایران، هر یک بر حسب شرایط موجود، چه به وسیله تلاش برای یافتن او در دل کوه‌های آذربایجان و چه به وسیله دعا برای خروج وی از بحران بسیج شدند.

▪️اما شاید شهادت خادم‌الرضا در سالروز میلاد امام هشتم شیعیان، داغ دل دوستداران این شهید را اندکی مرهم بخشد. چرا که بی‌شک چنین...

 محمدرضا فرجی تهرانی

نایب رئیس اتاق اصناف تهران

پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی در پی شهادت رئیس جمهور

متن پیام محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مظلومانه حضرت آیت­‌الله رییسی، رئیس جمهور با اخلاق و خدوم مردم ایران، وزیر پرتلاش امور خارجه، نماینده ولی­‌فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار دلسوز استان آذربایجان شرقی، غمی جانسوز بر دل مردم ایران نهاد.

بدون شک، نام پرافتخار ایشان در پیمانی که برای خدمتگزاری به مردم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خداوند بسته بود و شتابان و نیکو طی مسیر کرد، هماره ماندگار و سرلوحه خدمت برای آیندگان خواهد بود. خداوند در توفیق خدمت بر او منت نهاد و نعمتش را تمام و پاداش آن را در فرجام کار، سعادت و شهادت قرار داد. گوارایشان باد.

خانواده بزرگ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در غم از دست دادن رئیس ­جمهور خدمتگزار و همراهان ایشان که همواره حامی و پشتیبان ناوگان ملی کشتیرانی بوده­‌اند، به سوگ نشسته و بر عزم و اراده بیشتر برای خدمتگزاری و خدمت­‌رسانی به مردم که خواسته رئیس جمهور فقیدمان بود، با اراده­‌تر و استوار خواهد ماند.

وزیر جهاد کشاورزی: تلاش مومنانه آیت الله رئیسی برای تامین امنیت غذایی کشور

محمد علی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی  و تیم همراه وی را تسلیت گفت.

وی اشاره داشته است که نکته اساسی توصیه و نگرانی ایشان «مراقبت از سفره خانوار و توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان و تلاش مومنانه برای تامین امنیت غذایی کشور»بوده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ نَفسٍ ذائقةُ الموت و إنّما تُوَفَّوْنَ أُجورَکم یومَ القیامة

شهادت جانگداز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ،متعهد به خدمت صادقانه به مردم ، ساده زیست ،رئوف ،مهربان و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مغتم» برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد حامل ایشان که ققنوس وار در راه اعتلای نام ایران و سربلندی ملت شریف جان خود را فدا کردند، مایه حزن و انبوه غیر قابل وصف و جانکاه شده است.

خداوند عزیز را شاهد می‌گیرم که طی دوران خدمت در هیأت دولت هرگاه با شهید راه خدمت رئیس جمهور صادق و خدوم ملت گفت وگو می کردم،نکته اساسی توصیه و نگرانی ایشان «مراقبت از سفره خانوار و توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان و تلاش مومنانه برای تامین امنیت غذایی کشور»بوده است.

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از هیأت دولت به نمایندگی از خیل عظیم بهره برداران عرصه کشاورزی و کارشناسان و مدیران ستادی ضمن عرض تسلیت وقوع این حادثه تلخ خدمت ولی الله اعظم امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران،امید وارم این عزیز سفر کرده و یاران همراه ،در بهشت برین با اولیاء، ابرار و مقربان درگاه الهی محشور شوند و غرق در نعمت‌های جاودان ،پاداش اعمال صالح خود را در مقام رضوان الهی و جنت نعیم از خداوند جل و اعلی دریافت نمایند.

پیام تسلیت مسعود خیرجو، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا اردبیل

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت حضرت آیت ا... دکتر سید ابراهیم رئیسی سید محرومان ،خادم الرضا، خادم ملت وجمهوری اسلامی ایران و شهدای همراه را که در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به شهادت رسیدند را  به محضر حضرت ولی عصر ( عج) ومقام عظمای ولایت و رهبری جمهوری اسلامی ایران ، وزیر محترم نیرو ، مدیرعامل محترم شرکت مهندسی آبفای کشور و مجموعه همکاران صنعت آب وبرق کشور،خانواده‌های محترم آن عزیزان و ملت بزرگوار ایران عزیزمان  تسلیت عرض می مینماییم.

به گزارش رکنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه 30 اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌ سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

کدخبر: 999357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟