تهران از ظرفیت بالای تجار برخوردار نیست + فیلم

به گزارش رکنا، مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایشگاه توانمندی های صادراتی، یکی از بهترین و مهم ترین رویدادهای تجارتی ایران است. در نمایشگاه سال گذشته با کشورهایی مثل کوبا، نیکاراگوئه و برخی از کشورهای آمریکای جنوبی قراردادهای خوبی بسته شد.

معاون وزیر صمت با اشاره به ظرفیت های مهم نمایشگاه ایران اکسپو، عنوان کرد: کشور چین اعلام کرده است که یک مقام مهم را برای ششمین نمایشگاه ارسال می‌کند و این نمایشگاه را تبلیغ خواهد کرد.

وی ادامه داد: قرار است به یک کشور دانش بنیان محور تبدیل شویم. در افق پنج ساله کشوری خواهیم بود که پایه های محکمی در خصوص صادرات دانش بنیان خواهیم داشت.

ضیغمی با اشاره به پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد: سال گذشته چندین شرکت بزرگ در نمایشگاه حضور داشتند که در ابتدا این رویداد را جدی نگرفتند اما پس از مدتی آن را اتفاق مهمی برای تجارات خواندند.

وی با بیان اینکه تهران  از  ظرفیت بالایی برای پذیرش تجار برخوردار نیست، گفت: در برخی از موارد با آمدن تعدادی تجار، ما با مشکل هتل و اسکان آنها روبرو بودیم که باید این چالش حل شود.

کدخبر: 954506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟