گامی بزرگ برای بهبود وضعیت آتش‌نشانان در کشور

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو‌ رئیس شورای عالی استان‌ها که به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در ایستگاه ۱۱ آتش‌نشانی تهران حضور پیدا کرده بود با تبریک این روز به همه آتش‌نشانان کشور، گفت: بنده خود را جزیی از خانواده آتش نشانی می‌دانم چرا که سه برادر آتش نشان دارم و عموی بنده نیز آتش نشان بود که در حادثه انفجار قطار نیشابور به شهادت رسید.

وی افزود: آتش‌نشانان از جمله افراد مخلصی هستند که از جان خود می‌گذرند تا جان انسان‌ها  را نجات بدهند و این بزرگترین افتخار است.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان ، برای فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت آرزوی سلامتی کرد و اظهار داشت: جامعه جهانی و دنیای اسلام باید در برابر این رژیم جعلی و کودک‌کش بایستند.

حاجی‌بگلو با تقدیر از اقدامات و اشراف رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه مدیریت شهری و آتش نشانی، خاطرنشان کرد: یک خبر خوب برای خانواده بزرگ آتش‌نشانی نیز دارم که قانون خدمات مدیریت یکپارچه ایمنی و آتش نشانی کشور در شورای عالی استان‌ها تصویب شده است و به مجلس ارائه گردیده است.

وی ادامه داد: در این طرح موضوعاتی که دغدغه شما عزیزان بوده مانند قانونی شدن شهید خدمت، در نظر گرفتن جانبازی در صورت آسیب، تکالیف دستگاه‌های اجرایی و چگونگی خدمت‌دهی به مناطق خارج از شهرها مشخص شده و با تصویب نهایی طرح در مجلس اجرایی می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها در پایان تصریح کرد: نگاه انسان دوستی و عشق و علاقه به کار در میان شما آتش‌نشانان متفاوت است و همان‌گونه که گفتم چون از خانواده آتش نشانی هستم به سختی‌ها و مشکلات شما واقف هستم.

کدخبر: 1045408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟