معجزه فروش با سئو سایت فروشگاهی

معجزه فروش با سئو سایت فروشگاهی موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

تاثیر فوق العاده سئو در افزایش فروش سایت فروشگاهی

مهم ترین چیزی که یک سایت فروشگاهی به آن نیاز دارد دیده شدن توسط مخاطبان هدف است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته بیشتر از ۹۰ درصد کاربران از صفحه دوم نتایج جستجو در گوگل بازدید نمی کنند. عموما کاربران تمایل دارند محصول یا خدمات مورد نظرشان را در صفحه اول گوگل پیدا کنند.

سئو باعث می شود که سایت شما در فهرست ۱۰ سایت برتر گوگل قرار بگیرد و کاربران زیادی از آن بازدید کنند. با افزایش ترافیک سایت، معجزه فروش با سئو سایت فروشگاهی را با چشم های خود خواهید دید.

مزایای سئوی سایت فروشگاهی

سئوی سایت فروشگاهی مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

افزایش ترافیک ارگانیک سایت

با سئو ترافیک ارگانیک سایت افزایش پیدا میکند. منظور از ترافیک ارگانیک بازدیدکنندگانی هستند که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند. با داشتن یک سایت بهینه سازی شده می توانید بازدید کنندگان را به سمت خدمات خود هدایت کنید. زمانی که باردیدکنندگان بسیاری وارد سایت فروشگاهی شما می شوند ترافیک آن به طور طبیعی افزایش پیدا میکند.

افزایش اعتبار کسب و کار

گوگل بهترین سایت ها را برای نمایش در نتایج اول انتخاب میکند. این موضوع باعث شده که کاربران به سایت هایی که در نتایج برتر گوگل هستند بیشتر اعتماد کنند. این دقیقا چیزی است که شما برای افزایش اعتبار کسب و کارتان به آن نیاز دارید.

جذب مخاطبان با هزینه های پایین

سئو سایت فروشگاهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی هزینه مناسب تری دارد. زمانی که نیاز کاربران را در سایت خود رفع می کنید باعث می شوید که به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل شوند. شما به راحتی می توانید با هزینه های پایین مخاطبان بسیاری را جذب کنید و از این طریق فروشتان را افزایش دهید.

پیشی گرفتن از رقبا

یکی از مهم ترین مزیت های سئو سایت فروشگاهی این است که به شما کمک میکند تا از رقبایتان پیشی بگیرید. این روزها سئو جزء اصلی ترین استراتژی های بازاریابی شناخته می شود. با توجه به تغییرات رفتاری مشتریان در سال های اخیر حضور هر کسب و کاری در فضای آنلاین ضروری است. انجام یک سئوی اصولی توسط تیمی متخصص مانند شرکت seoiran.com باعث می شود که جلوتر از رقبایتان حرکت کنید.

تثبیت جایگاه برند در ذهن مخاطب

افزایش فروش با سئو سایت فروشگاهی تنها مزیت این فرایند نیست. شما می توانید جایگاه برندتان را در ذهن مخاطب تثبیت کنید. در دنیای امروز اگر نتوانید جایگاهی در ذهن مخاطب داشته باشید کسب و کارتان محکوم به شکست است. سئو باعث بالا رفتن جایگاه برند شما در ذهن مخاطب می شود و کمک شایانی به برند سازی کسب و کارتان میکند.

افزایش فروش با سئو سایت فروشگاهی

6 ترفند افزایش فروش با سئو سایت فروشگاهی

در این بخش از مطلب قصد داریم ترفندهایی را به شما عزیزان معرفی کنیم که در افزایش فروش سایت فروشگاهی تاثیر فوق العاده ای دارند. این ترفندها شامل موارد زیر می شوند:

1.تمرکز روی سئوی محلی

باید تمام تلاش خود را برای معروف شدن در یک منطقه کوچک به کار بگیرید. توصیه میکنیم مرحله به مرحله پیش بروید. پس از شناخته شدن در استان یا شهرتان به سراغ معرفی سایت خود به کل کشور بروید. باید بخشی از تمرکزتان را روی سئوی محلی (لوکال سئو) بگذارید تا بتوانید در میان همشهری های خود به محبوبیت برسید.

با کمک سئوی محلی می توانید کسب و کارتان را به افراد زیادی در محل زندگی خود معرفی کنید. این افراد رفته رفته به مشتریان دائمی شما تبدیل می شوند و پس از مدتی درآمد سایت به طور شگفت انگیزی افزایش پیدا میکند.

2.انتخاب کلمات کلیدی مناسب

برای اینکه بتوانید معجزه فروش با سئو سایت فروشگاهی را ببینید باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. منظور از کلمات کلیدی واژگان یا عباراتی هستند که کاربران برای استفاده از خدمات مشابه شما در گوگل سرچ می کنند. به عنوان مثال اگر در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران فعالیت می کنید عبارت تعمیرات لوازم خانگی در تهران می تواند یکی از عبارات کلیدی مناسب برای شما باشد.

زمانی که کلمات کلیدی درست را انتخاب می کنید در اصل مخاطبانی را هدف گرفته اید که به خدمات شما نیاز دارند. این موضوع باعث می شود که شانس فروش شما تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

3.استفاده از تصاویر بهینه و جذاب

زمانی که صحبت از یک سایت فروشگاهی می شود استفاده از تصاویر بهینه و جذاب اهمیت زیادی پیدا میکند. تصاویر جزء مهم ترین آیتم هایی هستند که می توانند کاربران را ترغیب به خرید کنند. زمانی که کاربر وارد یک سایت می شود عموما اولین چیزی که به چشمش میخورد تصاویر آن هستند.

حتما تصاویر واقعی از محصولات خود را درون سایت قرار دهید. سعی کنید از عکس های باکیفیت و زیبا استفاده کنید تا بتوانید روی مشتری تاثیر مثبت بگذارید. برای اینکه در فرایند سئو مشکل ایجاد نشود باید تصاویر را بهینه کرده و حجم آنها را کاهش دهید.

4.افزایش سرعت سایت

اگر به دنبال افزایش فروش سایت فروشگاهی خود با سئو هستید از سرعت آن غافل نشوید. هیچ کاربری علاقه ندارد از خدمات سایتی که سرعت آن کند است استفاده کند. برای اینکه مشتریان را در سایت نگه دارید باید سرعت آن را افزایش دهید.

افزایش سرعت سایت باعث می شود تا بتوانید مدت بیشتری در صفحه اول گوگل بمانید و به این شکل فروشتان را افزایش دهید. سرعت سایت یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو است که به اندازه آیتم های دیگر اهمیت دارد.

5.انتشار نظرهای مشتریان

برای رسیدن به درآمد بیشتر از طریق سئو سایت فروشگاهی می توانید از کامنت مارکتینگ کمک بگیرید. شما می توانید از مشتریان خود درخواست کنید که نظراتشان را با دیگران به اشتراک بگذارند. کامنت های مشتریان قبلی تاثیر زیادی در جلب اعتماد کاربران جدید سایت های فروشگاهی دارند. زمانی که نظرات کاربران در مورد خدمات و محصولات شما مثبت است افراد دیگر نیز ترغیب به استفاده از آنها می شوند.

6.نقد و بررسی محصولات

یکی از راهکارهای افزایش فروش با سئو سایت فروشگاهی نقد و بررسی محصولات توسط خودتان است. شما بهتر از هر کسی می توانید این کار را انجام دهید و منتقد محصولات و خدماتتان باشید. بهترین حالت این است که از دید تخصصی محصولات خود را معرفی کنید و اقدام به برجسته سازی نقاط مثبت آنها نمایید. با انجام این کار مشتریان راحت تر می توانند در مورد خرید از سایت شما تصمیم بگیرند.

سئو سایت

سخن پایانی

این روزها که بیشتر افراد ترجیح می دهند کوچکترین خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند همه کسب و کارها باید قدم در فضای آنلاین بگذارند. سئو سایت فروشگاهی می تواند در افزایش فروش آن معجزه کند و جایگاه کسب و کار شما را متحول سازد.

 اگر به دنبال کسب درآمد بالا از اینترنت هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان سئو سایت فروشگاهی است. نکته حائز اهمیت این است که فرایند سئو باید به دست افراد متخصص در این زمینه سپرده شود تا به بهترین شکل بتوانند سایت شما را به رتبه های برتر گوگل برسانند.

اگر قصد انجام سئو سایت فروشگاهی با بهترین تیم را دارید می توانید روی ما حساب کنید.

سوالات متداول

  • آیا نحوه طراحی سایت فروشگاهی روی کسب درآمد از آن تاثیرگذار است؟

بله، تجربه کاربری عنصر بسیار مهمی در سئو سایت است که به طور مستقیم روی میزان ماندگاری کاربر در صفحه تاثیر می گذارد. بالا رفتن میزان ماندگاری کاربر در سایت تاثیر زیادی در افزایش فروش آن دارد.

  • آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به افزایش فروش سایت کمک کنند؟

شبکه های اجتماعی را میتوان یکی از ابزارهای کمکی سئو سایت دانست. شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در شناخته شدن برند و افزایش بازدید یک سایت فروشگاهی دارند.

  • آیا رسیدن به درآمد از طریق سئو زمانبر است؟

بله، سئو یک فرایند زمانبر به شمار میرود و نباید انتظار داشته باشید که در همان ماه اول بتوانید به فروش بالایی دست پیدا کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟