دعوای 2 کودک پدران آنها را به جان هم انداخت / درگیری مسلحانه در آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان در خصوص پرونده دستگیری عاملان درگیری منجر به جرح در آبادان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع مسلحانه با سلاح شکاری و سلاح سرد در یکی از مناطق آبادان که منجر به زخمی شدن یک نفر  از ناحیه پا به طور سریع ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و محل در صحنه حاضر اما عاملان بروز این درگیری پیش از رسیدن ماموران از صحنه متواری شدند.

وی افزود:  شناسایی و دستگیری هنجارشکنان پرونده قضایی تشکیل شد.

بازداشت مردان مسلح در آبادان

وی با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی پس از دریافت پرونده، از همان لحظات اولیه تحقیقات میدانی و پلیسی خود را آغاز کردند، تصریح کرد: خوشبختانه ماموران پلیس بامداد روز گذشته و در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان اصلی این درگیری  شدند و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات پلیسی ۲ عامل اصلی تیراندازی را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز(که به کار رفته در صحنه درگیری) بود بهمراه سلاح سردقمه کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی؛ با اشاره به اینکه متهمان علت درگیری خود را اختلاف میان 2 کودک از دو طرف عنوان کردند؛ گفت:  متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی از طریق قاضی پرونده راهی زندان شدند.

کدخبر: 772666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟