2 آدمکش اجیر شده جرات قتل نداشتند / مردان فامیل زن تهرانی قاتل شدند

به گزارش رکنا، یکشنبه 21 آذر ماه، اهالی یک ساختمان در خیابان افراسیابی جنوبی ماموران کلانتری 121 سلیمانیه را در جریان درگیری خانوادگی و مشاهده حمل جسد ی داخل یک فرش توسط 4 مرد و انتقال آن به تیبا سفید رنگ قرار دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران پلیس آگاهی و محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی با ورود به خانه با زن 46 ساله مواجه شدند. زن جوان در تحقیقات ابتدایی به بازپرس ویژه قتل گفت:از چندی قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و همسرم مرا به باد کتک گرفت. به همین خاطر به برادرم گفتم خیلی دوست دارم جواد درد کتکی که به من می زند را خودش هم تجربه کند.

زن جوان ادامه داد: چند روزی از این ماجرا گذشت تا اینکه پیامکی از یک شماره ناشناس برای من ارسال شد. در پیام نوشته بود قصد داریم جواد را گوش مالی دهیم . یک دفعه در خانه باز شد و چند نفر چاقو به دست وارد خانه شدند.

زن جوان توضیح داد: مردان غریبه که چاقو در دست داشتند جواد را به قتل رساندند. این درحالی بود که آنها من و فرزندان خردسالم را داخل اتاق زندانی و با چاقو تهدید کردند که از اتاق خارج نشویم.

پس از ادعای زن جوان از همان لحظه تحقیقات کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد. ماموران پلیس با بازبینی دوربین مداربسته چهره 4 مرد که از اقوام نزدیک همسر مقتول را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه 2 نفر از مردانی که در این جنایت نقش داشتند دستگیر شدند اما 2 متهم دیگر پرونده قبل از حضور پلیس پا به فرار گذاشته بودند.

کشف جسد مرد جوان در باغ شهریار

در تحقیقات اولیه از زن جوان و دو متهم دیگر پرونده،آنها محل اختفای جسد را فاش نکرده بودند اما در تحقیقات تکمیلی یکی از آنها لب به اعتراف گشود و گفت جسد مرد جوان در باغ ویلای شخصی خود در شهریار دفن کرده بود.بنابراین جسد مرد جوان کشف شد و برای انجام معاینات با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد.

بعد از کشف جسد ؛ متهم فراری پرونده نیز به دام قانون افتاد و مشخص شد یکی از متهمان، پسردایی زن جوان و متهم دیگر برادر زن جوان و آخرین متهم دوست برادر این زن بود.

اجیر کردن آدم کش 70 میلیون تومانی برای قتل شوهر

بعد از دستگیری چهارمین متهم پرونده، متهمان یک به یک نقشه از پیش تعیین شده از سوی همسر این مرد اعتراف کردند و زن جوان به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت:«از مدتی قبل با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم. سند خانه به نام من بود و همسرم می گفت باید سند را به نام او انتقال دهم. من هم از ترس اینکه او من را وادار به این کار نکند،نقشه قتل او را کشیدم و موضوع را با  برادرم و پسردایی ام در میان گذاشتم.ابتدا دو آدم کش اجیر کردیم که 70 میلیون از ما گرفتند اما غیبشان زد و چون دیگر کسی را پیدا نکردیم تصمیم گرفتیم نقشه را خودمان اجرا کنیم.»

قتل شوهر با چوب بیس بال

زن جوان در ادامه گفت:«شب حادثه برادرم و پسردایی ام به خانه من آمدند و ابتدا با چوب بیس بال از پشت سر یک ضربه غافلگیرانه به سر همسرم زدند و در حالی که او در حالی نیمه بیهوش بود با ضربات چاقو او را از پا در آوردند.بعد هم جسد را فرش پیچ کرده و به باغ پسردایی ام منتقل کردند.»

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده جنایی به دستور بازپرس زارعی در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 754275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟