فیلم گفتگو با پرستار همدانی / با اسیدپاش ها برخورد کنید
حجم ویدیو: 12.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

افراد ناشناس به خودروی خانم پرستار همدانی حمله اسیدی کردند و پلیس در جستجوی این افراد اسیدپاش است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: طی روزهای گذشته خودروی یکی از پرسنل بیمارستان شهید بهشتی همدان مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، دکتر محمد طاهری ادامه داد: این خودروی تیبای سفید رنگ متعلق به یکی از پرسنل اتاق بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی است که زمان پارک در محوطه بیمارستان اسیدپاشی بر روی آن اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه احتمالاً این اتفاق به دلایل شخصی رخ داده است، اضافه کرد: فیلم‌ حادثه توسط نیروی انتظامی و مراجع قضایی در حال بررسی است و به زودی مشخص خواهد شد این اقدام توسط چه کسی انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان در پایان درباره خسارت وارده به خودرو بیان کرد: خودروی تیبای سفید در اثر اصابت اسید رنگ خود را از دست داده و تقریباً قرمز رنگ شده و خسارت تنها در همین حد بوده است.

اسید پاشی در محوطه بیمارستان بهشتی همدان

خانم زهرا روحی پس از معرفی خود به عنوان یکی از پرسنل بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی همدان، از اتفاقی که به تازگی برایش رخ داده است می‌گوید. وی عنوان می‌کند که در حالی که شیفت خود را تحویل داده بود و قصد بازگشت به خانه را داشت، متوجه می‌شود که شخص یا اشخاصی روی خودروی او اسید ریخته‌‌اند. این اتفاق در محوطه بیمارستان صورت گرفته است و تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخته است.

کاربران بسیاری متعجب‌اند از اینکه چگونه نگهبانان متوجه این اتفاق نشده‌اند و این اتفاق از چشم آنها دور مانده است. بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از چنین اتفاقاتی در ایران، آن را به نوعی بی‌نظمی‌ در کشور تلقی می‌کنند و امیدوارند هر چه سریع‌تر این موضوع پیگیری شود و عاملان این کار دستگیر شوند و به سزای خود برسند. برخی از کاربران نیز این اتفاق را خصومت شخصی عنوان می‌کنند و از بابت اینکه صاحب خودرو دچار آسیب دیدگی نشده است خداوند را شکر می‌گویند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟