به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دکتر علی نقش در‌این‌باره گفت: این کودک که حدود سه ‌سال داشت، پیش‌از ورود به بیمارستان رضوی در یکی از درمانگاه‌های سطح شهر پذیرش شده بود. بر‌اساس مستندات پزشکی، علائم حیاتی مصدوم در درمانگاه مشاهده نشد و کودک توسط اورژانس به بیمارستان‌ رضوی منتقل شد.
وی افزود: طی انتقال کودک از درمانگاه به بیمارستان رضوی در اورژانس، فعالیت‌های مقدماتی و نهایی برای انجام عملیاتCPR یا احیا آغاز شد و به‌محض ورود کودک به بیمارستان رضوی، این عملیات در اتاق مخصوص احیا واقع‌در اورژانس بیمارستان ادامه یافت. این متخصص پزشکی قانونی بیان کرد: این کودک در ساعت ۱:۴۵‌بامداد بیست‌وهشتم خرداد، به بیمارستان رضوی منتقل شد و درکنار متخصص اورژانس این مرکز درمانی، متخصص اطفال حاضر در بیمارستان نیز هنگام احیا بر بالین این کودک حضور داشته است.
نقش گفت: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های فراوان کادر درمانی بیمارستان‌رضوی، به‌دلیل نبود علائم حیاتی، عملیات احیا موفقیت‌آمیز نبود و فوت کودک اعلام شد. پس‌از اتمام عملیات احیا و نیز هنگام معاینات، کبودی‌هایی مربوط‌به زمان‌های مختلف روی بدن کودک مشاهده شد که کادر درمانی را به کودک‌آزاری مشکوک کرد. وی ادامه داد: براساس مواد قانونی حمایت از کودکان، در چنین مواردی باید به مراجع ذی‌ربط اطلاع داده شود. اگر کودک با نشانه‌های کودک‌آزاری به مرکز درمانی منتقل شود و زنده باشد، پس‌از بستری‌شدن در بخش، مرکز درمانی پذیرش‌کننده موظف است به مراجع انتظامی و اورژانس اجتماعی تحت نظارت سازمان بهزیستی اطلاع دهد تا دیگر دستگاه‌های قانونی مرتبط به پیگیری موضوع بپردازند، اما هنگامی‌که کودک فوت‌ شده باشد و به مرکز درمانی منتقل شود، آن مرکز درمانی باید نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را مطلع و جسد را برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کند. به گفته مشاور پزشکی قانونی بیمارستان رضوی، زمان ورود این کودک و پذیرش وی تا اعلام ناموفق‌بودن عملیات احیا حدودا ۳۰‌ تا ۶۰‌دقیقه ثبت شده است و حین انجام عملیات احیا در بیمارستان رضوی، بستگان کودک ازجمله پدر وی در بیمارستان حضور داشته‌اند.

غروب ارسلان
ارسلان و دو برادر و خواهر او تحت سرپرستی پدر و مادری معتاد Addicted به شیشه قرار داشتند، اما برای مدتی از پدر و مادرشان جدا شدند و در یکی از مراکز بهزیستی مشهد نگهداری می‌شدند. سه ماه قبل، والدین این کودکان با حضور در بهزیستی مدعی شدند که دیگر مواد مخدر Drugs مصرف نمی‌کنند و دوباره حضانت فرزندان را بر‌عهده گرفتند.
﷯غروب یکشنبه گذشته، ارسلان دو‌سال‌ونیمه با برادر بزرگ‌ترش دعوا کرد و مادر خشمگین از این دعواهای کودکانه، لگدی حواله شکم او کرد؛ لگدی که رشته زندگی‌ کودک را پاره کرد و سر کودک به دیوار خورد و بی‌حال روی زمین افتاد. مادر در بازسازی صحنه قتل Murder مدعی شده که از ترس شوهرش، حقیقت را به او نگفته است و بعداز اینکه پدر کودک به خانه بازگشته و وضعیت کودک را دیده است، شبانه او را به درمانگاه و از آنجا به بهار زندگی‌اش را ندیده، پر کشید...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن دختر 16 ساله در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم همخوابی کردم!

خودکشی معلم اخراجی در مقابل چشم همسایه ها + تصویر

مردی که به خاطر کثافت کاری سیستم امنیتی را دور زد! +فیلم

عکس / این 4 کودک هرگز بیدار نشدند! / 16+

وحشت مریم از رفتار مرد وقیح در کوچه خلوت +عکس

صدور کیفرخواست 54 اخلالگر در مدرسه راه شهدا / ماجرای دست درازی سرایدار به دانش آموز دختر چه بود؟ + عکس

سفارش طناب دار برای پزشک تبریزی/ علت مرگ خانوادگی برملا شد+عکس

بی حجاب شدن بازیگر زن ایرانی جلوی دوربین + فیلم و عکس

ازدواج یک زن با 2 زن ! / رازی که لو رفت+تصاویر

دختر 16 ساله وقتی با پسری خلوت کرد، 3 پسر دیگر داخل اتاق در کمین بودند + عکس

راز عقیم بودن مرد پس از مرگ زن باردارش لو رفت / قاضی تهران چه گفت! + عکس

 

کدخبر: 391127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟