بازگشت زائر خردسال ربوده شده به آغوش مادر + عکس

عصر روز یک‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه بود که مرد جوانی همراه همسر و دو فرزند 16 ماهه‌اش محمدپرهام و پسر شش‌ساله‌اش محمدپارسا راهی حرم رضوی شد. اعضای این خانواده که چند روز قبل از شهرستان یزد برای زیارت راهی مشهد شده بودند در صف نمازگزاران قرار گرفتند و منتظر اذان شدند تا اینکه زن جوان گم شدن ناگهانی محمدپرهام را به شوهرش خبر داد. او گفت: من درحال نماز خواندن بودم که متوجه شدم محمدپرهام گم شده است. زوج جوان به همراه خادمان حرم در شلوغی جمعیت شروع به تجسس کردند، اما خبری از کودک گمشده نبود. 
سرنخ
ناکام ماندن تلاش‌های جمعی برای یافتن طفل خردسال سبب شد تا تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس ویژه جنایی وارد عمل شوند. آنها با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته به سرنخ‌هایی در خصوص گم شدن پسر 16ماهه دست یافتند. این تصاویر نشان می‌داد پسر خردسال چند قدم از مادرش دور شده و سراغ یکی از خادمان فرش حرم رفته و دقایقی با او بازی کرده است. با به دست آمدن این سرنخ خادم فرش احضار شد و در شرح ماجرا گفت: در حال انجام کار بودم که پسربچه سراغم آمد. تنها بود و فکر کردم گم شده است. چند دقیقه‌ای او را نگه داشتم و با او بازی کردم تا اینکه مردی سراغم آمد و گفت زن جوانی را دیده که در پی یافتن پسرش بوده است و شاید این پسر، فرزند همان زن باشد. چند لحظه بعد زنی که آن مرد از آن صحبت می‌کرد سراغم آمد و گفت این بچه پسر اوست. من هم حرفش را باور کردم و پسربچه را به او دادم و او هم خیلی سریع از حرم خارج شد. 
به دنبال زن و مرد آدم‌ربا
اطلاعات به دست آمده نشان می‌داد پسر خردسال ربوده شده‌است. بررسی تصاویر ضبط شده نشان می‌داد زن جوان بعد از تحویل گرفتن محمد‌پرهام همراه با مردی که سراغ خادم فرش آمده بود از در حرم خارج شده و سوار بر یک تاکسی سمند از آنجا دور شده‌اند. این موضوع نشان می‌داد زن و مرد با یکدیگر همدست هستند و از قبل نقشه ربودن پسربچه را طراحی کرده‌بودند. براساس همین تصاویر آنها فقط هفت‌دقیقه در حرم حضور داشتند و در همین زمان کوتاه توانسته بودند نقشه‌شان را عملی کنند. 
شرح ماجرا از زبان پدر
پدر محمدپرهام پس از حادثه Incident در شرح ماجرا گفت: ما ساکن یزد هستیم و از جمعه به مشهد آمده بودیم. عصر یک‌شنبه برای نماز به حرم رفته بودیم که این اتفاق افتاد. پسرم پیش مادرش بود، اما زمانی که او نماز می‌خواند پسرم از مادرش دور شد و آن‌طور که فهمیدیم توسط زن و مردی ربوده شد. در این مدت پلیس تلاش زیادی برای یافتن پسرمان انجام داده و با تصاویری که از زن و مرد جوان وجود دارد امیدوارم هرچه زودتر پسرمان پیدا شود. ما زائر امام رضا(ع) هستیم و فرزندمان را به امام سپرده‌ایم و در مشهد می‌مانیم تا با محمدپرهام به یزد برگردیم. 
به دام افتادکودکن رباها
سرانجام زوج آدم‌ربا روز گذشته 48 ساعت بعد از ربودن کودک به دامقانون Law افتادند وکودک خردسال هم به آغوش خانواده‌اش بازگشت. این زوج که حدود 30 و 23‌سال دارند پس از انتشار خبر ربوده شدن محمد‌پرهام در شبکه‌های اجتماعی قصدداشتند طی قراری با مادر کودک، وی را تحویل بدهند. کارآگاهان نیز که در تعقیب این زوج بودند آنان را در اطراف میدان توحید مشهد به دام انداختند. دو متهم گفتند به علت اینکه صاحب فرزند نشده‌اند دست به کودک‌ربایی زده‌اند. تحقیقات بیشتر از دو متهم در پلیس آگاهی مشهد در جریان است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسدی مچ کالبد شکاف را در پزشکی قانونی گرفت!

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

بازیگر مشهور زن سینما و تلویزیون در آستانه طلاق از همسر ثروتمندش / پرونده در دادگاه تهران

نقشه زن بی حیا برای مرد متاهل در کوچه خلوت

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

فرار سهیلای 14 ساله از پیشنهاد پدر بی حیا / وقتی گرفتار 5 جوان شدم!

اقدام بی شرمانه عروس و داماد امریکایی در خیابان + عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

 

کدخبر: 383062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟