حدود ساعت 11:37 صبح روز گذشته، موتورسواری که چهره اش را پوشانده بود در خیابان نخریسی و نزدیک میدان بسیج توقف کرد. او در حالی به سوی شعبه بانک تجارت در پشت ایستگاه مترو حرکت می کرد که در چند قدمی بانک، اسلحه کلت خود را بیرون کشید و آن را مسلح کرد! دزد The Thief مسلح بی پروا وارد بانک شد و ابتدا لوله سلاح را به سمت رئیس و سپس به سوی متصدی یکی از باجه ها نشانه گرفت و با تهدید کارکنان از آن ها خواست تا پول های نقد باجه را به او بدهند. شعبه بانک نگهبان مسلح نداشت و سارق مذکور که هیچ کیف وساکی همراهش نبود، بدون از دست دادن فرصت پول های نقدی را که متصدی باجه تحویل او می داد به آغوش می گرفت.

این دزد مسلح که با یک دست سلاح و با دست دیگر پول ها را محکم گرفته بود، از داخل بانک بیرون آمد و به سوی خیابان نخریسی گریخت. تعدادی از شهروندان که متوجه ماجرای سرقت Stealing شده بودند به تعقیب دزد مسلح پرداختند، در این هنگام مقداری از اسکناس ها از آغوش سارق نقابدار به پیاده رو می ریخت که برخی از شهروندان آن ها را جمع آوری کردند و تحویل بانک دادند. با این وجود دزد مسلح بدون شلیک گلوله سوار موتورسیکلت هوندا شد و در خلاف جهت حرکت خودروها از محل گریخت. گزارش خراسان حاکی است: در پی وقوع این سرقت مسلحانه تحقیقات پلیس Police در این باره در حالی آغاز شد که اختلاف نظرهایی بر سر اعلام یا تاخیر حضور پلیس در صحنه مطرح شده است.

معاون دادستان مشهد که حدود دو ساعت بعد از ماجرای سرقت مسلحانه در جریان وقوع این حادثه Incident قرار گرفته بود به خراسان گفت: سرقت مسلحانه حدود ساعت 11:37 رخ داده است اما این موضوع حدود ساعت 13:30 به دستگاه قضایی اعلام شد. وی که برای انجام تحقیقات میدانی در محل وقوع سرقت مسلحانه حضور داشت، افزود: کارکنان شعبه بانک مدعی هستند که در همان لحظات اولیه سرقت، اقدامات لازم را برای اطلاع پلیس انجام داده اند که دستور بررسی های مقدماتی در این باره صادر شده است.

قاضی حسن حیدری اضافه کرد: نداشتن نگهبان مسلح از جمله مواردی است که باید مورد تحقیق قرار گیرد و همچنین سیستم های امنیتی بانک نیز برای رفع نقاط ضعف آن باید بازبینی شود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طبق بررسی های اولیه، سارق مسلح حدود یک میلیون و 388 هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده اما گلوله ای شلیک نکرده است. قاضی Judge حیدری گفت: تحقیقات بیشتر با توجه به سرنخ های موجود توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت مسلحانه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پایان شوم سفر 3 پسر دانشجو تهرانی با دختر جوان به بلاروس

فرار عروس از حجله دامادی که مرد نبود! + عکس

وقتی سرزده به خانه آمدم کیف مردانه دوستم را در اتاق زنم دیدم! / لادن داستان عجیبی گفت ولی ..!

زن شوهردار برای همخوابی بیشتر با نادر دخترش را به نامزدی او درآورد!

شرط عجیب عروس خانم برای بله گفتن به پسر عاشق در گچساران

پدر بزرگم خیلی کثافت بود او مرا ..! / دختر 10 ساله در دادگاه چه گفت؟+ عکس

قاتل فوتبالیست مشهور تهرانی و 4 نوچه اش به دادگاه معرفی شدند +عکس

درخواست یک دختر برای تغییر نام پدرش روی سنگ قبر او در بهشت زهرا

نیمه شب وقتی خواب بودم سعید قصد تجاوز داشت که ..!

دختری که 20 سال پیش از بیمارستان دزدیده شده بود، مادرش را پیدا کرد +عکس

مرگ تلخ کارگر شهرداری ایلام زیر چرخ های خودروی حمل زباله +عکس

محاکمه پسر نوجوان به خاطر بلایی که سر «پرنیان» در ساحل بابلسر آورد‎ +عکس

پشت پرده زندگی عامل قتل عام دبیرستان و علاقه اش به یک دختر + فیلم و تصاویر

وقتی از سرکار به خانه آمدم زنم را با مرد غریبه دیدم / زن خائن می خواهد با مرد مورد علاقه ام ازدواج کند و..! +عکس

راز 3 هزار ساله مومیایی قاتل / او پدرش را کشته بود +عکس

انتقام عجیب 2 دختر دانشجو از همکلاسی شان / روی دیوار اتاق خواب خون پاشیدند و..! + عکس

مردی با ماسک و لباس زنانه هنگام آزار و اذیت نامزد سابقش دستگیر شد +عکس

خواب بودم که با وسوسه شوم سراغم آمد و ..! + عکس

کدخبر: 358541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟