دستگیری سرکرده باند سارقین مسلح مامورنما در فسا +عکس

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری سردسته باند سارقین مسلح مامورنما خبر داد و گفت: متهم به سرقت Stealing قطعات بیل مکانیکی به ارزش هفتصد میلیون ریال نیز اقرار کرد.

سرهنگ "علی شیبانیان" با اعلام این خبر تشریح کرد: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو در پوشش مامور و دستگیری تعداد سه نفر از اعضاء باند سرقت در فروردین ماه سال جاری، افسران پلیس آگاهی دستگیری سردسته باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، محل تردد مخفیانه متهم متواری درشهرستان فسا شناسایی و با تعقیب و مراقبت مستمر طی عملیاتی غافلگیرانه متهم به هویت م-ا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در تحقیقات اولیه متهم در حالی به برنامه ریزی و هدایت سرقت مسلحانه خودرو سمند اقرار کرد که ماموران تعداد دو قبضه اسلحه که یکی از آنها در سرقت مسلحانه بکار رفته بود در مخفیگاهش کشف کردند.

سرهنگ شیبانیان از اعتراف متهم به سرقت قطعات یک دستگاه بیل مکانیکی در یکی از شهرستان های استان به ارزش هفتصد میلیون ریال اشاره کرد و افزود: کلیه قطعات مسروقه در مخفیگاه متهم کشف و تحویل مالباخته شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 273034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟