آزار و اذیت هولناک 7 زن و مرد در مزرعه وحشت + عکس قربانیان

به گزارش رسانه‌های امریکایی، تحقیقات برای کشف انگیزه قتل‌های «تادکولهب» که راز جنایت‌های هولناکش ازچند روزقبل افشا شد به یکی ازخبرهای داغ وجنجالی تبدیل شده است. بنا براعلام پلیس، عامل جنایت‌ها، زمانی دستگیرشد که زن جوانی موفق به فراراز مزرعه‌ این شیطان صفت شد وبا عجله خود را به پلیس رساند.

اوبا چهره‌ای برافروخته به مأموران گفت: «حدود دوماه قبل همراه نامزدم درمنطقه‌ای جنگلی مشغول قدم زدن بودیم که ناگهان مرد جنایتکار به ما نزدیک شد ودرکمال ناباوری، با شلیک گلوله‌ای همسرم را کشت ومرا اسیرکرد.این جنایتکار طی دو ماه گذشته هر روز یک وعده به من غذا می‌داد ودراین مدت بارها مرا مورد تجاوزقرارداد.» به‌دنبال این اظهارات، تیم‌های پلیسی راهی مزرعه این جنایتکارشده وهمزمان با دستگیری‌اش به جست‌و‌جوی مزرعه پرداختند.

تاکنون اجساد هفت زن ومرد دراین مزرعه پیدا شده وتحقیقات تخصصی دراین باره ادامه دارد.

این در حالی است که مادر قاتل سریالی گفته: «پس ازاینکه من وشوهرم سال‌ها قبل ازهم جدا شدیم «تاد» که آن موقع 12 ساله بود نزد پدرش زندگی کرد. او به خاطر نبود مادر دچار ضعف‌های شدید روحی – احساسی شد.البته بارها با پدرش دراین باره حرف زده بودم که اورابه من بسپارد اما قبول نکرد وفرزندمان گرفتار مشکلات روحی وروانی شد. یکی از همکلاسی‌های سابق قاتل نیزدر این باره به پلیس گفت: «تاد» همیشه پسری خشن بود که همکلاسی‌ها و حیوانات خانگی‌اش را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.»

یکی ازاعضای تیم روانکاوی که این قاتل سریالی را ارزیابی کرده است نیزبه رسانه‌ها گفت:متهم هنگامی که 15 سال سن داشته برای تجاوز به دختر همسایه وارد خانه آنها شده اما همان موقع به وسیله همسایه دستگیر و به زندان آریزونا منتقل شده است. قاضی پرونده برای «تاد» 15 سال زندان تعیین کرد اما وی در سال 1987 میلادی با صدور عفو مشروط از زندان آزاد شد. قاضی در پرونده متهم او را فردی خطرناک، احساسی و دارای مشکلات جنسی دانسته است که از آزار و شکنجه اطرافیانش لذت برده و به این مسائل به شکل یک سرگرمی نگاه می‌کند.

به دنبال انتشار این اخبار، مادر قاتل زنجیره‌ای ادعا کرده که پسرش فردی جنایتکار نیست و این قتل‌ها را به خاطر فشارهای روحی ومشکلات شخصیتی‌اش انجام داده است.

پلیس کارولینا همچنان در حال انجام تحقیقات بیشتر در ارتباط با پرونده این مجرم است ودرباره قتل‌های احتمالی دیگرتحقیق می‌شود..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آرزو کیهان / ایران

اخبار زیر را از دست ندهید:

ارتباط غیراخلاقی معلم ورزش زن با 3 دانش آموز پسر +عکس

اعدام برای مرد 48 ساله به خاطر آزار و اذیت پسر 8 ساله

علاقه زشت پسر دانشجو برای عکاسی مخفیانه از دختران جوان

مالک خانه میلیاردی سعادت آباد تهران کیست؟

در میهمانی شبانه باغ هلو مسعود به من ابراز علاقه کرد / بعد از شب شوم عروسی شوهرم دیگر سراغی از من نگرفت

حمله وحشیانه به خانه روستای/ پیرمرد تا حد مرگ کتک خورد+عکس

 

کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورمان در آمریکا! +عکس

آرزوی پدرمرتضی پاشایی در دومین سالگرد درگذشت پسرش +عکس

20 کیلو کاهش وزن ملیکا شریفی نیا از زبان خودش + عکس قبل و بعد از کاهش وزن

 

 

 

 

کدخبر: 229975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟