مرد هفت‌تیرکش در یک قدمی چوبه‌ دار +عکس

این مرد جوان روز 2خرداد سال 88در بزرگراه شهید چمران قصد داشت خودروی مردی بازنشسته را از او سرقت کند اما وقتی وی در برابرش مقاومت کرد دست به سلاح برد و با شلیک گلوله راننده را به قتل رساند و خودرواش را دزدید. وی یک روز بعد از این سرقت نیز در همان حوالی نقشه سرقت خودروی یک خانم دکتر را کشید اما بعد از شلیک گلوله به پای این زن دستگیر شد.

با ارسال پرونده این جنایت به شعبه 74دادگاه کیفری استان تهران وی به اتهام قتل مرد بازنشسته به قصاص و به‌خاطر مجروح کردن خانم دکتر به تحمل 10سال حبس محکوم شد. این رأی مدتی بعد نیز توسط قضات شعبه 16دیوان عالی کشور تأیید شد اما خانواده مقتول پیگیر اجرای حکم نشدند تا این مرد 7سال در زندان بماند.

وی مدتی قبل با استناد به ماده 429قانون مجازات اسلامی از قضات دادگاه خواست که او را از بلاتکلیفی نجات دهند. به این ترتیب صبح دیروز جلسه رسیدگی به این درخواست در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبدالهی برگزار شد. در این جلسه هرچند اولیای دم حضور نداشتند اما وکیل مدافع آنها به نمایندگی از آنان درخواست صدور حکم قصاص کرد.

در چنین شرایطی قضات دادگاه با درخواست متهم مخالفت کردند و با توجه به اینکه وی پیش از این به قصاص محکوم و حتی رأی در دیوان عالی کشور تأیید شده و مراحل استیذان را نیز طی کرده بود، پرونده برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

وقتی بیدار شدم خودم را برهنه در اتاق فوتبالیست مشهور دیدم / این دختر نامش اعلام نشده است + عکس

حس مردانگی شوهرم را زیر سوال بردم و از طلاق می ترسم !

وقتی نازنین را در کنار مرد عریبه دیدم دنیا روی سرم خراب شد و ...

رفتار زشت و باور نکردنی یک مرد با 7 دخترش

صیغه کردن یک دختر توسط رییس شرکت / سفر دوبی دردسرساز شد

وقتی در گوشی موبایل مادرم آن مطالب را خواندم خشکم زد / او یا یک مرد در ارتباط بود

امین حیایی با پسرش دارا حیایی همبازی شد! + عکس خاص دو نفره

بهاره رهنما در کافه گوزن خودش چه کار می کند؟ از کافه داری لذت می برم! +عکس

بهداد سلیمی با دخترش در کنار آقای بازیگر و پدر و مادرش! +عکس

کدخبر: 226434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟