شمس آذر 2 – 2 استقلال/ نوار پیروزی های استقلال و تصاویر تلویزیونی با هم قطع شدند! + فیلم گلی که پخش نشد

به گزارش رکنا، دو تیم شمس آذر و استقلال در هوایی بارانی قزوین به مصاف هم رفتند. تیم‌ های فوتبال استقلال و شمس آذر از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با قضاوت یاسر همرنگ مقابل هم قرار گرفتند.

این دیدار در نهایت با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. کوین یامگا (25 - پنالتی) و آرمان رمضانی (60) برای استقلال و امیرمحمد نسایی (47) و حسین گودرزی (75) برای شمس آذر گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 19 امتیازی شدند رسیدند و نوار پیروزی‌های‌شان قطع شد. شاگردان سعید دقیقی نیز که همچنان در حسرت پیروزی در زمین خود هستند، با 8 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

از نکات مهم این بازی قطع شدن تصاویر تلویزیونی بود و به همین دلیل گل دوم شمس آذر از شبکه سه پخش نشد و فقط از شبکه استانی قزوین به نمایش درآمد.

گل دوم شمس‌آذر به استقلال توسط گودرزی در دقیقه ۶۹ 

ترکیب ابتدایی شمس آذر

علیرضا جعفرپور، محمدرضا رضایی، سعید کریمی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، رحمان جعفری و  علی اصغر اعرابی

سرمربی: سعید دقیقی

 

ترکیب ابتدایی استقلال

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، آرمان رمضانی، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند

سرمربی: جواد نکونام

کدخبر: 942604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟