گرمای هوا و الزام حضور بانوان در ورزشگاه ها/ دلایل تعویق شروع لیگ برتر مشخص شد

به گزارش رکنا به نقل از فوتبالی، در حالی که تا دیروز همه اهالی فوتبال فکر می‌کردند بیست و سومین دوره لیگ برتر بدون هیچ حرف و حدیثی از روز پنج شنبه آغاز خواهد حالا هیچ کسی به شروع مسابقات از روز پنجشنبه اطمینانی ندارد.

دیروز ابتدا خبر رسید برخی تیم‌های لیگ برتر با ارسال نامه به سازمان لیگ، خواستار تاخیر یک هفته‌ای در شروع لیگ شده‌اند. این موضوع با مخالفت صریح سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مواجه شد اما ساعاتی بعد مهدی تاج از احتمال تاخیر یکی دو روزه در شروع مسابقات به خاطر فراهم شدن زمینه حضور بانوان در ورزشگاهها خبر داد.

توقع می‌رفت امروز مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، توضیحات روشن و دقیقی در این باره ارائه بدهند و باشگاه‌ها، رسانه‌ها و اهالی فوتبال را از این سردرگمی نجات بدهند. اما امروز تاج در یک مصاحبه کوتاه یک و نیم دقیقه‌ای، توضیحاتی داد که نه تنها ماجرا را روشن نکرد بلکه به ابهامات هم اضافه کرد.

امروز یک خبرنگار با یادآوری مساله لزوم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و این که اعلام شده آخر هفته دمای تمام شهرهای کشور بالای 40 درجه است از تاج پرسید مسابقات به چه شکلی برگزار خواهد شد.

پاسخ رییس فدراسیون فوتبال را بخوانید: «گرمای هوا موضوع جدیدی است که دیروز مطرح شد. ولی لیگ باید با الزامات قانونی برگزار شود. رئیس محترم سازمان لیگ نامه ای را به من نوشته‌اند و آن را با آیین‌نامه فیفا به وزارت کشور و خدمت آقای میراحمدی ارسال کردم. ان‌شاءالله قبل از آغاز لیگ جلسه‌ای را برگزار می کنیم تا مشخص شود مسابقات چگونه اداره می‌شود.»

خبرنگار که پاسخ سوالش درباره زمان آغاز لیگ را نگرفته بود دوباره پرسید: «با این شرایط احتمال تعویق در آغاز مسابقات وجود دارد؟» اما مهدی تاج باز هم جواب روشنی به این سوال واضح نداد و گفت: «باید صبوری به خرج داد. در حال حاضر آقای سهیل مهدی و حراست فدراسیون فوتبال و دیگر همکاران در وزارت کشور به سر می‌برند و به دنبال برگزاری جلسه هستند. این موضوع قابل حل است که خیلی جای نگرانی ندارد. ولی بالاخره پیگیری آن از طریق فدراسیون و سازمان لیگ حتمی است.»

کدخبر: 914752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟