رونمایی از بازیکن ایرانی به سبک اروپایی!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ،  از ساعت 16 روز جمعه به وقت محلی، سالن کنفرانس ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه پذیرای خبرنگاران رسانه‌های مختلف شده بود تا نشست خبری معارفه چهار بازیکن جدید باشگاه السد را ثبت کنند.

محمدامین حزباوی ستاره جوان ایرانی، جیووانی هنریکه ستاره تیم ملی جوانان برزیل، ماتئوس اوریبه هافبک سرشناس تیم ملی کلمبیا و باشگاه پورتو پرتغال و پائولو اوتاویو ستاره برزیلی که از باشگاه وولفسبورگ آلمان به قطر منتقل شده است، در این نشست یک ساعته به صورت نوبتی کنار مدیر باشگاه السد نشستند و به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند و این کنفرانس خبری با ثبت تصاویری خاتمه یافت.

حزباوی

ساعتی بعد اما مراسم رونمایی از بازیکنان جدید باشگاه السد به شکلی کاملا حرفه‌ای و با حضور هواداران در زمین چمن استادیوم جاسم بن حمد آغاز شد. نورپردازی ویژه‌‌ای که گروه برگزار کننده‌ی مراسم تدارک دیده بود، با نور صفحات موبایل‌های هزاران تماشاگر که تلفن‌های همراه خود را بالای دستانشان برده بودند، فضایی زیبا و تماشایی را به وجود آورد.

احمد عبدالله مجری تلویزیون قطر هم از پشت میکروفون به معرفی یک به یک بازیکنان جدید السد پرداخت و از محمدامین حزباوی همراه با سه بازیکن برزیلی و کلمبیایی در میان تشویق هواداران به صورت رسمی رونمایی گردید.

قطری‌ها که با میزبانی جام جهانی 2022 نام کشورشان را در تاریخ فوتبال ثبت کردند، حالا در بخش باشگاهی نیز به استانداردهای جهانی نزدیک می‌شوند و با افزایش تعداد بازیکنان خارجی به 7 بازیکن، سطح لیگ‌شان را سال به سال بالاتر می‌برند.

محمدامین حزباوی امسال تنها بازیکن ایرانی بوده که توانسته به لیگ ستارگان قطر ترانسفر شود و باید در تیمی که 2 قهرمانی آسیا و نزدیک به 10 ملی‌پوش قطری و خارجی دارد، برای رقابتی سخت آماده شود.

حزباوی

کدخبر: 911547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟