ادامه ناکامی‌های شومن موزامبیکی در فوتبال ایران / وقتی تیم ملی تبدیل به هالی‌دی کی روش می‌شود

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش مانند 2 دوره گذشته به توفیقی در جام جهانی دست نیافت و مطابق انتظارات حذف شد.تیمی که حمله کردن را بلد نبود و در زمانی که به گل نیاز داشت هم با 3 هافبک دفاعی بازی می کرد.

بازیکنان متوسطی مانند حاج صفی ، میلاد محمدی ، کریم انصاری فرد، سید مجید حسینی ، سامان قدوس و مرتضی پورعلی گنجی چه گلی به سر فوتبال ایران زدند که همیشه باید در تیم حضور داشته باشند؟

کارلوس کی روش تاکنون چه نتیجه مثبتی کسب کرده که الان باید سرمربی تیم ملی باشد؟ مرد موزامبیکی الاصل که آخرین باری که جام گرفته مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) دبستانی بوده با هدایت عده ای خاص که منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح می‌دهد مدتهاست کابوس فوتبال ایران شده و قصد رفتن هم ندارد.

البته مشکلی نیست چون کی روش تا جام جهانی بعدی فرصت دارد حداقل 2 تیم دیگر را نابود کند و با حمایت برخی از دوستانی که عاشق سفر هستند باز هم روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

فوتبال ایران با این روند هیچگاه رنگ قهرمانی در آسیا را نمیبیند و نمی تواند در جام جهانی هم رویاپردازی کند چون برای تحقق رویا به شجاعت نیاز است که کی روش اصلا معنی آن را نمی‌داند.

آقای کی روش ، برای موفقیت به غیر از شومن بودن نیاز به تاکتیک داشتن هم است که شما اینکاره نیستی ! بهتر است به زادگاهت برگشته و به کارهای بد خود فکر کنی !

فوتبال ایران با کی روش درجا زد و حالا باید آن بازیکنانی که برای آمدن این مربی دست به هرکاری زدند به این موضوع فکر کنند که چرا زیر پای اسکوچیچ را خالی کردند.

در مجموع زمین گرد است و قرار نیست با خالی کردن زیر پای یک مربی همه چیز ختم به خیر شود. قطعا فوتبال ما با این کادرفنی روزهای خوش را تجربه نمی‌کند و آسمان فوتبال ایران به قدری تاریک است که در آن رنگها با هم تفاوتی ندارد ، پس بهتر است حداقل با تغییر یک مربی شومن ، کار را به یک سرمربی کاربلد بسپاریم. البته اگر منافع برخی‌ها به خطر نیفتد !

انتهای پیام/

کدخبر: 848286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟